Frispel

sedan 2001

Vad jobbar ni med..

OSC

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 4
    • Visa profil
  • Stad: Malmö
Hej på er!

Jag jobbar med affärsanalys (och nej, jag vet inte vad det är för fel på ert miljardföretag :-P) och vill passa på att uttrycka min glädje över att äntligen ha funnit ett bevis på att jag inte är den ende som fortfarande älskar flipper (vilket man annars kan tro om man bor i Malmö *sigh*)...

Svenska Flippersällskapet, jojagtackarjag! :-D


logix

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 240
    • Visa profil
  • Stad: Norrköping
Jag e Webmaster på ett amerikanskt bolag här i Sthlm...


repeat

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
  • Stad: Skövde
Önskar att jag kunde säga att jag var Cykelproffs men istället får jag stå ut med Sonar på dagarna då jag liksom han bygger vidare på min teknologie kandidat examen i elektronik med en teknologie magister inom "forskningsinriktad fördjupning inom elektroteknik".
« Senast ändrad: oktober 11, 2003, 02:28:44 av repeat »


Tjernell

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 257
    • Visa profil
  • Stad: Eskilstuna
Hej
Jo jag ska val ocksa vara med :-)
Maskincivilare med inriktning Produktionsteknik fran Lulea, har en Trainee tjanst pa Volvo i Eskilstuna dar jag framst sysslar med digitala fabriker.
Jag har aven 20 utstallda flipperspel som forgyller mina eftermiddagar och helger. Sa jag kan val kanske kalla mig hobby utstallare, var gar gransen? Jag kan ju inte leva av flipperspelen sa jag kan ju inte vara en utstallare och jag har ju spel utstallda, sa jag kan ju inte vara en icke utstallare. Knepigt varre :-)


Purre

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2004
    • Visa profil
    • Flippergubben
  • Stad: Sollentuna
Civ Ing Maskin... Det e ju jag med!
Hobbyutställare... Det e ju jag med!
Börjar ana ett mönster här :-)


Tjernell

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 257
    • Visa profil
  • Stad: Eskilstuna
Hej
Jag tror att monstret ar att alla pa forumet har samma perversa intresse av att se hur saker fungerar. Denna medfodda skada har sakerligen resulterat i sonderskruvade ( forstorda ) mopeder, leksaker, klockor, radiostyrda bilar etc i oandlighet tills vi plotsligt var "vuxna" och faktiskt tillslut lart oss nagot av vara misstag. Oftast kommer man till den insikten nar man vaknar upp ur Universitetsfyllan i en fabrik med ett kant Svenskt varumarke pa fasaden och en tittel som for den insatta innebar olhavning och ragga brudar, medans den for den oinsatta innebar:
Civilare, det var som fan, du ar sakert skitsmart. Tjosan men jag ar en javel pa att dricka ol och bota bakfylla :-)


Karin

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 1
    • Visa profil
  • Stad: Årsta
Var är alla musiker? Det är väl inte bara jag??
:-)


Jonas

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 6
    • Visa profil
  • Stad: Lyckeby, Karlskr
Jag designar HW och SW på Flextronics... :-) Önskar de gjorde flipperspel...


olaolsson

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 22
    • Visa profil
  • Stad: ume
Studerar Tillämpad matematik u umeå och kommer att inrikta mig på grafteori och kryptering nu på de sista 1½åren =).



Powersound:
Rydell o quick. Har jag inte lyssnat på dem när de var på tingvalla eller är jag helt ute och cyklar? =)
« Senast ändrad: december 16, 2003, 23:37:45 av olaolsson »


MackeD

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 30
    • Visa profil
  • Stad: Sundsvall
Jag jobbar som regionchef. Företaget är verkasamt inom många olika grenar dock mest telemarketing.

Har tidigare jobbat som säljare och brandman.


Mr M

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 366
    • Visa profil
  • Stad: Malmö

desmond

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 38
    • Visa profil
  • Stad: sthlm
Jag jobbar med systemutveckling mot medlemsorganisationer.


ozric

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 167
    • Visa profil
  • Stad: örebro
jobbar som producent av trancemusik på heltid sedan 5 år tillbaka.


anarkizt

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 114
    • Visa profil
  • Stad: haninge
Håller just nu på med mitt X-jobb och är snart färdig dataingenjör. (120p Högskoleingenjör med inriktning mot programvaruutveckling).

Har till hösten sökt Magisterår i Datornätverk men det får bli en nödlösning om jag inte får något jobb. :-)
« Senast ändrad: april 18, 2004, 13:41:08 av anarkizt »


Melin

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 129
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Jobbar som datakonsult på WM-Data. Inget av de hippare konsultbolagen men vi har ett TZ i källaren :)  Dessvärre är det i uselt skick så jag försöker övertala cheferna att det skulle få ett bättre liv hemma hos mig :-D


Tags: