Frispel

sedan 2001

Årets roligaste filmklipp!

Grandelius

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1514
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Jag brukar inte vara mycket för sådana där skojiga filmklipp som cirkulerar på nätet, men det här måste helt klart vara ett av de roligaste någonsin.

Bli nu inte skrämda av att det ligger på Macfeber, det är ingen Mac-propaganda, utan helt enkelt en taxichaffis som blivit förväxlad med en Apple-expert i direktsändning. :-D

Länk

EDIT: Lyckades trycka på skicka innan jag skrivit något! :-)
« Senast ändrad: maj 15, 2006, 14:33:14 av Grandelius »
Mighty Leader of the Junk Yard Fanclub


Purre

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2004
    • Visa profil
    • Flippergubben
  • Stad: Sollentuna
:-)
« Senast ändrad: maj 15, 2006, 14:34:13 av Purre »


jeffbeck50

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 24
    • Visa profil
  • Stad: jönköping
Obetalbart, jag tackar för att jag fick skratta ordentligt, dessutom ett tecken på att taxi-chaffissar är ett tåligt släkte som finner sig i allt...vilken grej...

:-D:-D:-D


Bally

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 6203
  • Spelautomatsamlare sedan 1977
    • Visa profil
    • Bally.se
  • Stad: Stockholm
jag såg det där klippet för ett stund sen på fyran. Jag garvade gott åt tv-bolagets miss, samtidigt så tyckte jag att taxi-killen skötte sig hyfsat bra med tanke på situationen.
Bally Hagman
Flippernörd
www.bally.se
För övrigt, så bör alla Dr Who spel skrotas


Grandelius

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1514
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Nu sägs det att killen tydligen inte var taxichaffis, utan en kille som skulle på anställningsintervju eller något sådant.
Förtar tyvärr storyn lite, men det är nästan lika kul ändå :-)
Mighty Leader of the Junk Yard Fanclub


jeffbeck50

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 24
    • Visa profil
  • Stad: jönköping
Skratt är viktigt och åtminstone jag skrattar vanligen för lite - klippet som nämns ovan fick mig att storskratta hysteriskt - har ni fler klipp med med liknande humoristisk kvalitet (fast "taxi-chaffisen" måste vara svårslaget) kan ni väl länka dem i denna tråd?

jag tycker nästan att klippet denna tråd hittills gäller blir roligare om killen var på anställningsintervju, med tanke på hans brytning var det ju antagligen inte som nyhetsankare eller presentatör i rutan - vilken grej - han förväntar sig att en jobbintervju just skall ta sin början och finner sig plötsligt, helt utan förvarning, LIVE i rutan - Helt Kafkamässigt


mr mic

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1867
    • Visa profil
  • Stad: lidköping

Grandelius

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1514
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Det roligaste med klippet tycker jag är det ögonblick där man ser hur han vill påpeka att han inte är experten men liksom aldrig lyckas göra det. I svaret på första frågan försöker han ju ändå antyda att han är "very surprised". Sedan är han fast :-)

Jag har nog i alla fall inget klipp av liknande kvalitet. Verkligheten är svårslagen.
Men senast jag garvade så mycket åt ett videoklipp måste ha varit för typ ett år sedan när jag såg detta Svulloklipp. Vet inte om det är någon mer än jag som tycker det är kul.

"Du sa att den här skulle vara tre och en halv meter" :-D
Mighty Leader of the Junk Yard Fanclub


s.w

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 418
    • Visa profil
  • Stad: Frösön
Här finns många bra/roliga filmer och en ofantlig mängd skräp...........

Youtube

Använd sökfunktionen uppe till höger!

Direktlänkar till några av mina favoriter

Arnoux vs Villenueve

F1 Renault Espace

Ring Taxi w Sabine Schmitz

/s.w


Luma

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 387
    • Visa profil
  • Stad: Vara
Hepp.

En av favoritställena:

112 Under Handsken

Kolla under filmklipp, site:en i övrigt tycker jag inte är nått att hänga i granen.


En direktlänk: http://www.112uh.com/video.php?id=242  Till en av favoriterna :-)

// Luma
// Christer


Luma

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 387
    • Visa profil
  • Stad: Vara

Tags: