Frispel

sedan 2001

PAPA 8

mr mic

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1867
    • Visa profil
  • Stad: lidköping
helvete vad kul:-Dgrattis på the queen of pinball å skål till alla där borta:-D


RobbseBoy

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 383
    • Visa profil
  • Stad: Bro
SUPERGRATTIS TILL HELENA!!!! DU ÄR SÅÅÅÅÅ COOOOOOOL!!!!!!!! :-D:-D:-D:-D:-D


LDK

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2266
    • Visa profil
  • Stad: Uppsala
MCR rapporterar om A-divisionens upplösning:

Citera
I A vann Bowen Kerins i två raka. Har inte koll än på de andra placeringarna där.
Han gjorde en cool (eller korkad?) grej på sista kulan på Getaway som player 4 (vann han på spelet skulle han vinna hela VM). Han hade 190m mot Shatz 200m när han startar Redlight Mania (finalen). Han släpper flipprarna och går i vanlig ordning runt och dansar och showar. Plötsligt kommer han på att han kanske inte är förbi än och springer tillbaka till spelet, för att finna att alla kulor runnit och bonusen börjar räkna. Han landar på 201m.
/MCR



:-D:-D:-D


Bowen Kerins vann PAPA 4 för 11 år sedan...å nu har han gjort det igen! (Han vann i å för sig Pinburgh 2003 också)
« Senast ändrad: augusti 15, 2005, 04:05:20 av LDK »


mr mic

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1867
    • Visa profil
  • Stad: lidköping
var han fruktandsvärd kylig eller fick han hjärnsläpp!!:-o:-D


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil

Sponk

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 499
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Grattis Helena!!

och tack för live-rapporteringen PAL & andra!


callebe

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 309
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Grymt mycket grattis till YOO!!!
Å jag tycker att det var bra jobbat av alla andra som inte lyckades plocka hem en pokal!!


GUD

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 467
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Grattis till grymma prestationer mot de otroligt duktiga amerikanska toppspelarna!
Då blir det väl A-divisionen för YOO nästa år? :D


Pinballark

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1116
    • Visa profil
  • Stad: Kalmar
Grattis Helena!
Bugar o jublar inför denna prestation.

Ni andra är värda det samma även om det inte räckte riktigt ända fram, för jag förstår att det handlar om mycket små marginaler...coolt gäng!

Tack ni som höll intresset på topp med er spännande rapportering här i tråden.

/Stefan

edit:stavfel
« Senast ändrad: augusti 15, 2005, 10:31:48 av Pinballark »


bolero

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 21
    • Visa profil
  • Stad: Gävle
Respekt YOO du har nu visat världen vad vad Gävle går för...:-D


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Grattis till Helena och ni andra som faktiskt tog er dit och knäppte många amerikaner på näsan.  :-)

Då ser vi med spänning fram mot på en artikel med mycket bilder här och kanske lite film!

Blir det något i Expressen/Aftonbladet nu?


Grandelius

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1514
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Storartat!

Grattis Helena! Varför spelade Helena B-divisionen över huvud taget?

Mycket kul att det finns så många bra svenska spelare! Man undrar ju hur det hade slutat om alla Sveriges toppspelare varit där...
Mighty Leader of the Junk Yard Fanclub


matsod

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 484
    • Visa profil
  • Stad: Mölndal

bolero

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 21
    • Visa profil
  • Stad: Gävle
YOO och FEZ om ni har era mobiltelefoner med så slå på dom SVT Gävle/Dala vill komma i kontakt med er...


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Nu har vi (PAL, KGB, Svante, Swann, Helena och jag), efter en timmes somn inatt, kommit till NY. Helena med en fet check + en stor buckla. Inte dumt...

Tror att Helenas mobil funkar har. Sjalv har jag inte ens med mig nagon.

Ang. Bowen och slappa spelet: han sa igar kvall att han var helt 100 pa att ga om och slappte spelet borjade skrika och showa lite da. Med andra ord maste det vara bland det coolaste jag sett i en flippertavling.

Lite synd att inte Neil fick ta hem det anda. Tror att alla svenskar holl pa Neil. Men, en andraplats ar ju inte fy skam.

Hade sjalv en del oflyt i semifinalen. T.ex. en boll rann direkt i hoger outlane fran battlefield "kickouten" pa TS. Och pa Getaway fick jag ingen ny kula pa boll 2 trots att ballsaven blinkade for fullt. Man vill inte garna forsoka radda och riskera en tilt.

Men, jag akte inte ut pga. detta. Spelade for daligt bara och hade inte klarat mig iaf.

Men, de dar bollarna blir ju ganska kostsamma nar man har sa pass bra motstand.

Givetvis ar ju Helena precis hur extremt nojd som helst med sin vinst. Jag ar nojd med min prestation. Spelade ju mot regerande PAPA mastaren + den europeiska mastaren i kvarten. Klarar man en san match och vinner tom. gruppen kan man ju inte vara missnojd.

Kan ju inte riktigt redogora for det, men jag tror att MCR trots allt var ganska nojd med sin insats ocksa.

Det var ett litet fall framat for sverige i A-divisionen i ar. Nasta ar far vi hoppas pa en svensk i slutfinalen.

Nagot annat som var valdigt roligt var att varan nya bekanta Jory vann C-divisionen. Han har bara spelat flipper i 1 1/2 ar sa det ar riktigt bra gjort. Nu i dagarna har ska vi (iaf. jag) dock hem till honom och forsoka ta ner honom pa jorden: han har ett WW hemma med ett GC som langtar efter att bli slaget vet jag.


Tags: