Forum > Flippersnack

Nystart för svenska flippersällskapet

<< < (6/6)

BUD:
En detalj som jag tänkte lägga lite krut på är att skapa ett bra sätt att hantera tävlingar på, och jag håller på att kolla en del lösningar för det.
För närvarande tittar jag på möjligheten att skapa events och koppla betalning direkt till det, samt att få in alla event i en kalender och andra former av visningar. Vidare ska den som lägger in eventen/tävlingarna kunna lägga till bilder, länkar, kartor och annan kontaktinformation, samt låta medlemmar på sfs registrera sig direkt.

Det ska alltså inte avvika allt för mycket från hur ni gör nu, men det ska bli lite bättre, är min tanke i alla fall.

Så därför vill jag gärna ha in synpunkter och önskemål från er som brukar ordna tävlingar och spelträffar, om det är något annat ni efterlyser?

fitzroy:
Låter som en utmärkt idé, förbättringspotentialen är stor. Jag har försökt få flera tävlingsintresserade att skapa konto på sfs utan framgång. Som arrangör skulle det vara skönt om dessa kunde regga sig själva som gäster. En tävlingskalender i sfs-regi låter även det som en mycket bra lösning. Tänker du dig ett betalningssystem likt "Billetto"? Bilder är alltid välkommet, och speciellt om det är ganska enkelt att lägga in dem.  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion