Frispel

sedan 2001

Värde Williams Indiana Jones

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Hej, Har ett Indiana Jones från 90-talet som jag fick när jag fyllde jämnt för 14 år sen. Var nyservad då. Spelade en hel del på det själv, men för 8-9 år sen så började den krångla lite, dels med en del som är lös, men framför allt att den spottar ut fler bollar när den inte borde, eller behåller bollar när den inte ska.   Funderar nu på att laga den och sälja den då jag inte kommer att ha plats för den längre. Är i bra skick annars.

Nån som har en aning om pris på denna ? Är det värt att lägga ner några tusen för att få den servad och sen sälja den? Eller är det tom möjligt att sälja den UTAN att fixa till den helt ? Tänker att den som vill köpa den kanske är så pass händig och insatt att han/hon löser det själv ?


LOP

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1443
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Felet är enkelt att laga låter det som, det är nog optoswitcharna i bolltråget eller idolen som glappar lite. Det fixar nog köparen, eller du själv (men har du inte fixat det på 8 år blir det kanske inte av nu heller). Troligen inte värt att lämna bort jobbet till proffs.

Skulle tro att du kan få uppemot 45-50 tusen för det.


larsson

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 922
    • Visa profil
  • Stad: Motala
Det finns "proffs" ( aka hemmafixare ) i krokarna ( både i Lkpg , Motala , Mjölby osv )  som säkert kan hjälpa dig för en billig peng om det är så .. Ett fullt fungerande spel ger alltid bättre betalt än ett man måste sälja med smådefekter ( om än "enkla" ) ..

Hittar du ingen annan kan jag supporta ..


tjohejsan

  • Gäst
Hej. Jag kan ta en titt på det om du vill. Jag bor i Linköping.


Tags: