Frispel

sedan 2001

Sökes 80/90tals spel gärna slitet

FrisseFrasse

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 250
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Hej, jag söker spelen du inte gillar eller vill ha! Jag kan tänka mig fula repiga eller rent av tråkiga spel, för att ha ett spel är bättre än att inte ha något alls. "Tråkiga" titlar som Street Fighter II eller Roller Coaster Tycoon (som jag sörjer att jag missade på blocket i natt) köper jag gärna.

Jag söker egentligen ett spel som är spelbart och relativt billigt, finns det nära Göteborg är det bra, men jag kan tänka mig att köra ett par timmar för rätt spel till rätt pris.

Helst skulle jag önska hitta ett DMD spel från nittiotalet, tillverkare spelar ingen större roll, DVS köper gärna Gottlieb spel.

Ekonomin är skral, jag gör ej detta som en investering och kommer troligtvis aldrig göra mig av med spelet oavsett vilken titel det än blir.

Jag har letat ett par månader (det är bara nyligen jag reggade mig här), men känner nu att suget att få tag i ett eget spel börjar bli väldigt stort.

Så vilken ful ankunge har du hemma i skamvrån? Jag lovar att ge ditt gamla ras mycket kärlek och spelande.
« Senast ändrad: september 20, 2016, 22:06:00 av FrisseFrasse »
"Det här är ett av de värsta fallen av snabbt eskalerande flippermissbruk jag har sett." citat LOP


FrisseFrasse

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 250
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Om någon sitter inne på ett dr. dude eller annat kul 80tals eller tidigt 90talsspel är jag intresserad.

"Det här är ett av de värsta fallen av snabbt eskalerande flippermissbruk jag har sett." citat LOP



Tags: