Frispel

sedan 2001

Nya Forumet igång

Sonar

  • Hero Member
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2937
    • Visa profil
Nu är det gamla forumet nerlagt. Alla användare och forumsdata är konverterad till det nya forumet.

Jag har i möjligaste mån kontrollerat att inget gått förlorat men det är svårt att vara 100% säker.


För att logga in på det nya forumet så måste ni återställa ert lösenord och få ett nytt mailen.
Ni får maila mig på luka.petric@svenskaflippersallskapet.com om det är så att ni inte kommer så får jag försöka hjälpa till i mån av tid.



Glada tillrop och problem kan vi ta i den här tråden.



doodle

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 286
    • Visa profil
  • Stad: Halmstad


vaargen77

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 54
    • Visa profil
  • Stad: Fagerås
Äntligen är man inne igen :)

Såg att överskriften på forumet är "Svenska flipppersällskapet ", nån bokstav för mycket där ;)


Sonar

  • Hero Member
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2937
    • Visa profil
Det verkar vara en del problem med mailen som ska skickas ut med nya lösenord när man använder glömt lösenord funktionen.

Jag tror det är mer strul med one:s mailservrar än själva forumet för det var samma problem med det gamla forumet.

Ni som inte får några mail med nya lösenord får maila mig så fixar jag med nytt lösenord. Men kolla spam inboxen först!

 






Sonar

  • Hero Member
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2937
    • Visa profil
Jag kommer inte kunna hjälpa till med lösenord förrän lördag kväll så ni får ge er till tåls  :)



Sonar

  • Hero Member
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2937
    • Visa profil
Ovanstående inlägg gäller fr.o.m. nu :-)

En fråga till alla som har fått i gång sitt konto utan min hjälp. Har ni fått mail från detta forum med ett nytt lösenord alltså??



Sonar

  • Hero Member
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2937
    • Visa profil
Har gjort en lite förändring nu, så nu kanske mail funktionen funkar bättre. Ni som inte fått hjälp än. Försök igen med glömt lösenord :-)


Liljeqvist

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 705
    • Visa profil
  • Stad: Påskallavik
Fick en länk via "glömt lösenordet" så det funkade..
Bra jobbat Sonar!!!
Winners dont use drugs


Sonar

  • Hero Member
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2937
    • Visa profil
Vad jag kan se i felmeddelandena jag får så totalvägrar hotmail (och förmodligen live och outlook) att ta emot mail som skickas från vår server. Detta p.g.a att de blivit spammade från den, är ju flera som delar server så är med största sannolikhet inte sfs fel.

Detta känns ganska så tungrott. Man får kontakta one för att se vad de kan göra åt det, men är ju inte säkert att de är intresserade av att göra något åt det.

Så ni som har hotmail adresser kommer inte få några glömt lösenordsmail från forumet.


/Luka




Progg

  • Donator Guld
  • Full Member
  • *****
    • Antal inlägg: 110
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Jag försökte igår lördag. Fick inget mejl. Gjorde om idag och det funkade klockrent. Tack Sonar!


Fritte

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1073
    • Visa profil
  • Stad: Värnamo
Samma här, tryckte på "Glömt" och fick till min hotmail. Tack Sonar!


TheWretch

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 15
    • Visa profil
  • Stad: Vårgårda
Fint med nytt forum!


Såg ett problem när jag gjorde en sökning, se bilaga.

ÅÄÖ verkar inte fungera helt ok vid sökning, vissa resultat visar dem bra och vissa inte.
Följer man länken till ett resultat med felaktigt tecken så visas det dock bra där.



MVH Per


DarthBoMan

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 71
    • Visa profil
    • gamerworld
  • Stad: Täby
Nice med nytt!  :)
- I geek, therefore I am -
www.gamerworld.se - Där jag tar så mycket plats jag vill


tjohejsan

  • Gäst
Har en fråga.  Hur gör man för att lägga in en bild i säg en annons eller i något forum?


Tags: