Frispel

sedan 2001

Flipper- och Arkadspel billigt (bråttom)

COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Flipper- och Arkadspel billigt (bråttom)

Snabba beslut här, för spelen skall packas i helgen och kommer att finnas för avhämtning i Arboga (4,5 mil från Örebro) fr.o.m. tisdag nästa vecka.

Spelen är från en f.d. utställare i Norrland. Han har nu haft spelen ståendes på ett lager länge, men dom är enligt uppgift kompletta, i fint skick och fungerar. Jag har köpt flera gånger av honom och spelen har oftast varit i fint skick och bra billiga priser. Jag har tyvärr ingen plats och dessa skall väck nu. Titta på listan och se om det finns spel av intresse. Spelen levereras som sagt till Arboga (Örebro) på måndag nästa vecka och kan avhämtas där under nästa vecka enl. ö.k.

Spelen säljes ENDAST flera st. i ETT paket. Man måste inte köpa alla (alla får för övrigt inte plats i bilen från Norrland), men om det skall vara meningsfullt, så får man köpa åtminstone tre arkadspel och om man vill, ett eller flera flipper. Flipperspelen säljes ENDAST under förutsättning att även tre arkadspel säljs samtidigt. Arkadspelen är billiga och kan köpas styckvis om det gäller dubbel sitdown och utan tvång att köpa flipper. Ni kan vara flera att dela på köpet, men en får samordna köpet, det går inte att flera olika ringer mig, för jag hinner inte.

Fundera på vad du / ni är intresserad av, tala med dina kompisar och räkna ihop ett bud på dom sakerna, så skriver du här vad du är intresserad av och vad du vill betala. Du kan ge ett lågt bud, men skambud är ingen idé eftersom det tar tid och kostar att hantera transporten. Jag prioriterar en person / personer som jag vet jag kan lita på, så inte spelen blir ståendes ohämtade. Jag kommer att begära en handpeng som lämnas kontant eller sätts in på mitt konto.

Har du frågor, så skriv din fråga här i tråden. Är frågan ?akut? för ditt bud, kan du prova ringa mig.

Flipper:
Amigo (Bally)
Demolition Man (WMS)
Super Straight (Sonic)

Arkad små:
Off Road, ståupp-kab (den med 3 rattar)
Road Blast, ståupp-kab
T2, ståupp-kab

Arkad stora:
Cruis?n World, dubbel sitdown
Touring Car, dubbel sitdown
Mega 33 med Tekken 3 (33 tums bildrör) ca 1,5 meter långt

Ett tyskt bordsfotboll, gammalt från mitten av 1960-talet

4 st. JK kabinett med spel i;
Super Mario
Tetris
2 x fotbollsspel

2 st. JK kabinett utan spel i

Mvh Christian
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


Finstrom

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 21
    • Visa profil
  • Stad: Örebro

COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Kortfattat kan man säga att priset är det ngn vill betala, men dåliga bud, t.ex. 300 kr för T2 är ej aktuellt, då är det enklare att köra det till tippen. Flipperspelen säljes endast om man dessutom köper antingen ett dubbelt sitdown arkadspel eller 3 st. av de andra spelen. Skicket är som beskrivet i annonsen, bilder finns ej, priset blir därefter (= billigt).
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


Hackemoff

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
  • Stad: Västerås
Det är kanske ett skambud, men ger 1000kr för de tre små arkaderna (Offroad, Roadblast, T2) i paket. Helt taget ur luften baserat på vad jag kan tänka mig ge, och inte på nåt marknadspris som jag inte har det minsta aning om...
F-14 Tomcat, Striker X-treme, Cue Ball Wizard, Big Hurt, och Rescue 911. Platsbrist hindrar mig från att skaffa fler...


larsson

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 922
    • Visa profil
  • Stad: Motala
Christian , jag skickade ett mail med bud på några kabb..


COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Hej Magnus Larsson :-)

Såg ditt mail. Jag tycker det är OK. Kan du ringa mig eller SMS:a ditt telnr till mig. Gör detta snarast (idag eller ikväll), då jag behöver tala med dig omgående.

Jag återkommer till er andra, tack!
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


larsson

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 922
    • Visa profil
  • Stad: Motala
Jag slår en pling lite senare .. Kanske kryddar på med nåt / några andra spel oxå , men det kan vi ta på telefon .


bloodmoon

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 150
    • Visa profil
  • Stad: Arlöv

Finstrom

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 21
    • Visa profil
  • Stad: Örebro

larsson

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 922
    • Visa profil
  • Stad: Motala
Kan meddela att jag köpt alla JK plus DM , så ni behöver inte tracka Christian om dom.
« Senast ändrad: mars 22, 2014, 11:50:00 av larsson »


nnina

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 27
    • Visa profil
  • Stad: bærums verk

nnina

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 27
    • Visa profil
  • Stad: bærums verk

santanagti

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 7
    • Visa profil
  • Stad: Västerås

Tags: