Frispel

sedan 2001

Grov General.

Svante

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2389
    • Visa profil
  • Stad: Bromma
HEJ GUSTAV :-P

Jag tycker det var rart av dig att sluta den 6/9 bara för att kunna vara nikotinfri på min födelsedag dan efter :-D


Svante

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2389
    • Visa profil
  • Stad: Bromma
Jag har för övrigt funderat på att börja röka då det ser så tufft ut på filmerna när dom röker. Ska man börja med plåster för att sen trappa upp med tuggummi eller hur gör man?

Hur länge måste man tugga/plåstra innan man kan ta första ciggen och var kommer sån där inhalator in i upptrappningen?

Snälla, hjälp mig så jag också kan bli en sån där tuff rökare :-D


GGG

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 396
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
waltersson: Att trappa upp rökningen fungerade för mig! Smärtfritt! Men det kanske inte var det du var ute efter... :-)

När jag hörde att Svante skulle fylla år och bestämde mig för att vara rökfri från den dan använde jag plåster med fallande styrka i tio veckor, sen var det klart.
Gustav GillberG
+46 709826701


MAW

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 679
    • Visa profil
  • Stad: Färjestaden
Min dotter som just börjat på dagis kommer hem med alla tänkbara baciller. Låg pall större delen av förra veckan med influensa. Fan att man inte visste att man skulle ha passat på och lägga ner snuset då. Man får väl invänta nästa chans till smitta.......;-)


slacker

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 12
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
igår slutade jag snusa, har snusat i runt 10 år skulle jag gissa, men nu får det fan va slut med det :)

lyckades lägga ner feströkat med följd att det blir fler öl istället, undra vad konsekvensen av slutsnusat blir, hehe.

det där med beroende ger jag inte mycket för, men vilken vana man lagt sig till med, får väl börja sticka eller nåt istället :)

nån annan som slutat snusa som har erfarenheter att dela med sig av?


Tags: