Frispel

sedan 2001

Bally 1986 Lady Luck säljes till bud

COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Bally 1986 Lady Luck säljes till bud

Hej

System: 6803

Ett Lady Luck måste bort från ett förråd i nästa vecka. Finns i Göteborg. Har stått där i mer än 10 år oanvändt utan spelplansglas (glaset finns inte), så räkna med mkt smuts / damm och även batterisyra på kortet och alla andra mystiska fel som finns på 6803. Även displayerna som kan ha läckt ut gasen. Det köptes från Cherry-företagen av den tidigare ägaren. Spelet går ej att starta, är dött. Det står INTE på sina ben, men jag antar att benen finns. Toppglaset är tillsynes helt och spelplanen ser OK ut i skicket. Jag har bara sett bilderna jag har, ej inspekterat det, men det skall vara komplett. Finns i Majorna, ungefär vid Mariaplan.

Den som ger högst bud kan köpa det och OBS hämta det i nästa vecka. Blir eventuella bud för låga, så blir det kanske ingen affär och då vet jag inte vad som händer.

Det finns tyvärr ingen möjlighet att titta på spelet före köp, då ägaren inte har tid att visa det. Låter ju lite trist, men jag har försökt själv, så det blir lite som att köpa en lott :-)

Jag har 4 st. bilder på spelet som kan skickas till den som är intresserad. Jag ber er skriva ert bud i denna annons (jag skriver inte ut anonyma bud åt er). Maila mig inte frågor, men jag svarar på frågor ställda i denna tråd, fast det finns väl inte så mkt att fråga om.

Den som vill hjälpa mig lägga ut bilderna på en länk, får gärna göra det, jag vet inte längre hur man gör.

Tänkte att buden avslutas vid ca 12:00 nu på söndag, bud inkomna efter 12:30 kommer i andra hand. Ange namn och tel.nr, så att säljaren kan kontakta er.

Mvh Christian

BILDEN NEDAN ÄR FRÅN ipdb OCH INTE DET AKTUELLA SPELET.

« Senast ändrad: juni 13, 2013, 00:21:28 av COCS »
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


glas claes

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 190
    • Visa profil
  • Stad: lerum
Det låter ju som en riktig utmaning.
3000 kan jag ju ge.
/Claes


COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Jag har fått in bud på min e-mail, trots att jag skrev att buden skall skrivas här i denna annons. Vänligen skriv bud här, även om ni inte vill ge lika mycket som glas claes, så kan det ju hända att glas claes backar ur och då får den med nästa bud köpa spelet, även om det bara är 900 kr, så skriv vad ni vill betala.

Jag har uppdaterat texten ovan bl.a. avseende benen.

Jag har skickat bilder till dom som önskat bilder, det är några st. killar (inga tjejer) :-)

Mvh Christian
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


bloodmoon

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 150
    • Visa profil
  • Stad: Arlöv
Ok, då lägger jag 1000 lapp i bud ifall det skulle hända något med andra budgivare.

Tar gärna bilder också. =)
« Senast ändrad: juni 14, 2013, 02:35:43 av bloodmoon »


bloodmoon

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 150
    • Visa profil
  • Stad: Arlöv
doppfel post
« Senast ändrad: juni 14, 2013, 02:35:10 av bloodmoon »


COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Jag skickar bilder ikväll. Är det ngn mer som vill ha bilder, så skriv det här eller maila mig.
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


Bally

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 6203
  • Spelautomatsamlare sedan 1977
    • Visa profil
    • Bally.se
  • Stad: Stockholm
3500:- kan jag lägga.
Mest intresserad av toppglaset då mitt spel saknar det. Hur ser screentrycket på spelplanen ut? Jag har en del slitage på min spelplan, så en friskare spelplan är alltid intressant.
Kan du skicka bilderna?
« Senast ändrad: juni 14, 2013, 18:02:35 av Bally »
Bally Hagman
Flippernörd
www.bally.se
För övrigt, så bör alla Dr Who spel skrotas


COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Nu har jag skickat bilder till Er. Tänk på att spelet måste hämtas i Göteborg i nästa vecka, för lagret som det står i töms nu i helgen och sedan har några saker fått tillåtelse att stå kvar till veckans slut, därefter skall det vara tömt.

Vill ngn mer ha bilder, kan jag skicka på lördag e.m. och kväll.
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


Tags: