Forum > Flippersnack

Spelkväll Flipper Center Göteborg

<< < (2/38) > >>

SSS:
Alltid kul när tjejerna vill tafsa lite

CKR:
Ny spelkväll:

Fredags-flipp på Flipper Center, Göteborg

Kom och spela, tjöta och ha skoj.

När: Fredag den 10:e juli, från klockan 17:30 till sent.
Var: Importgatan 10, Hisingsbacka (Huset bakom Stigs Center huset). Se karta på länk underst.
Hur: 100:- för soppa, bröd, kaffe och fritt spelande på 19 flipperspel och ett arkadspel (i o f s innehållande 2000 någonting olika spel.) hela kvällen.
Det blir inga whoopers, men vi kör en liten inofficiell tävling för den som vill vara med.

Busstransport:
Från Nordstan, läge D går Grön Express (Mot Kungälv). Hoppa av vid Backadalsmotet. Tar 9 min (Kör via Hjalmar Brantingsplatsen).
Går kl. 17.24, 17.29, 17.34 osv.

Hoppas vi ser er på fredag den 10:e juli då.

/BOZ, STP & CKR

Länk till SDTM på Facebook:
SDTM

Karta:
Flipper Center

CKR:
Ny spelkväll:

Lördags-flipp på Flipper Center, Göteborg

Kom och spela, tjöta och ha skoj.

När: Lördag den 15:e augusti, från klockan 17:30 till sent.
Var: Importgatan 10, Hisingsbacka (Huset bakom Stigs Center huset). Se karta på länk underst.
Hur: 100:- för soppa, bröd, kaffe och fritt spelande på 18 flipperspel och ett arkadspel (i o f s innehållande 2000 någonting olika spel.) hela kvällen.
Det blir inga whoopers, men vi kör en liten inofficiell tävling för den som vill vara med.

Busstransport:
Från Nordstan, läge D går Grön Express (Mot Kungälv). Hoppa av vid Backadalsmotet. Tar 9 min (Kör via Hjalmar Brantingsplatsen).
Går kl. 17.24, 17.29, 17.34 osv.

Hoppas vi ser er på lördag den 15:e augusti då.

/BOZ, STP & CKR

Länk till SDTM på Facebook:
SDTM

Karta:
Flipper Center

STP:
Jag tar med mig BOZ på lördag!
/STP

CKR:
Ny spelkväll:

Fredags-flipp på Flipper Center, Göteborg

Kom och spela, tjöta och ha skoj.

När: Fredag den 4:e september, från klockan 17:30 till sent.
Var: Importgatan 10, Hisingsbacka (Huset bakom Stigs Center huset). Se karta på länk underst.
Hur: 100:- för soppa, bröd, kaffe och fritt spelande på 18-19 flipperspel och ett arkadspel (i o f s innehållande 2000 någonting olika spel.) hela kvällen.
Det blir inga whoopers, men vi kör en liten inofficiell tävling för den som vill vara med.

Busstransport:
Från Nordstan, läge D går Grön Express (Mot Kungälv). Hoppa av vid Backadalsmotet. Tar 9 min (Kör via Hjalmar Brantingsplatsen).
Går kl. 17.24, 17.29, 17.34 osv.

Hoppas vi ser er på fredag den 4:e september då.

/BOZ, STP & CKR

Länk till SDTM på Facebook:
SDTM

Karta:
Flipper Center

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion