Frispel

sedan 2001

Påhopp ?

DarthBoMan

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 71
    • Visa profil
    • gamerworld
  • Stad: Täby
Aha, då var det jag som missförstod. Det där med smileys kan ju påverka en text rätt mycket.

Men då kryper jag tillbaks under min sten och är tillfreds i hjärtat igen. :)
- I geek, therefore I am -
www.gamerworld.se - Där jag tar så mycket plats jag vill


CC

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1248
    • Visa profil
  • Stad: Rydboholm
Nej Johan , man ska inte acceptera såna mail ;)
"Varning! Vissa av mina inlägg kan innehålla spår av sarkasmer och ironi! Nötter kan sätta sådant i halsen."


ubbla

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 834
    • Visa profil
  • Stad: jönköping
Man lägger dom i papperskorgen .....vi har ju åsiktsfrihet i landet fortfarande men man behöver ju inte läsa/lyssna/svara/köpa för det

Dags att begrava denna tråd.
« Senast ändrad: februari 04, 2013, 14:14:11 av ubbla »


Sonar

  • Hero Member
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2937
    • Visa profil
Detta med skick på spel är det ett evigt trätande om.

Men jag tycker väl lite som ubbla att den här tråden gått lite i stå. Om det inte är så att någon har en avvikande åsikt och vill förmedla den så kanske den här tråden kan få självdö nu?

:-)


johan_r

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1544
    • Visa profil
Tack för alla inlägg i tråden.

Jag hade hoppats på att mail avsändaren skulle kommentera det hela ,har informerat honom om denna tråd men han har inte svarat varken på mail eller här.

Det jag vart irriterad och tom lite ledsen för var :

 "har verkligen kommit till klarhet att det finns orsak att varna potentiella köpare för din aggressiva stil och blufftaktik.
Mycket tragiskt att du härjar på SFS entusiastforum där nya flippervänner borde kunna känna sig trygga"
 

Jag vet att jag borde ha kastat första mailet och inte ens svarat på det ,men avsändaren verkar ,som han skrev, ha "följt" mig på SFS ??

Stalker varning på den killen mao  ;)

Jag fick genom denna tråd bekräftat vad jag kände ,att jag alltid försöker göra allt för att köpare ska bli nöjd.

I min mening är en del av denna hobby,som jag turligt nog kan kombinera med min verksamhet av utställda spel ibland,en stor del att sälja och köpa spel,jaga titlar man vill ha,mecka med dom,spela dom...och sen byta mot något annat,bättre eller sämre.

Nu har min ilska över denna person lagt sig så sonar,du får gärna låsa tråden om du vill det ,eller så låter vi den bara dö....


ganheden

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 3
    • Visa profil
  • Stad: Farsta
Sållar mig till högen av nöjda köpare, köpte nyligen ett World Cup Soccer av Johan och har bara gott och säga samt att det var ett bra sätt att lura in en anti-flipprare till den mörka sidan. Kan tillägga att vi gjort affärer flera gånger innan med annat och samma där, bara plus hela vägen.


Tags: