Frispel

sedan 2001

Efterlysning: du som köpt Bally CANCAN (spelautomat)

Linde

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 377
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Hej!

EFTERLYSNING:

Äger du en Bally CANCAN spelautomat, som ska hämtas i Solna?

En supertrevlig herre, som bl.a. berättade att han brukar läsa här på SFS har genom mig inhandlat en Bally CANCAN spelautomat, som kom från ett dödsbo, där jag hjälpte till att sälja.

Mitt problem är att jag precis hade bytt operatör av telefon och samtidigt även telefonnummer.

I tid mellan gammalt och nytt tel nr använde jag ett kontantkort.

Dessvärre försvann tillfällig telefon med tillfälligt tel nr vid ett besök på sjukhus.

Jag har letat i äldre mejl: i förhoppning om att hitta mejl till och från denna härligt trevliga kille / köpare.

Dessvärre har det inte lyckats.

Försök med hjälp av telefonoperatörer har tyvärr inte heller lyckats.

Därför:

Har du köpt en Bally CANCAN spelautomat genom mig?

(Ulf Linde)

och ska hämta den i Solna?

Det är toppen om du i sådant fall kan mejla till:

auktioner@gmail.com

(auktioner - at - gmail.com)

Det går givetvis även bra att mejla till min e-post adress, som är registrerad här på SFS. Men om du inte vill leta fram den fungerar även ovanstående mejl. Huvudsaken är att vi får kontakt, så att köparen får sitt spel.

Därmed kan vi bestämma när köparen kan hämta sitt fina spel.

Den är betald till konto, men bank vill/kan med hänvisning till banksekretess inte hjälpa mig att finna köparen.

...och om någon känner igen att en trevlig kille på Kungsholmen i Stockholm, som äger flipperspel, har köpt en Bally CANCAN spelautomat, som inte avhämtats:

snälla, mejla till mig... och berätta vem det ev. kan vara, som har inhandlat.

Den mycket trevliga mannen bor således på Kungsholmen, i Stockholm.

Han berättade om ett gemensamt stort intresse för staden Las Vegas, som han ofta besökt (om det kan hjälpa till att identifiera köparen).

Spelautomaten är således inte min, utan ska "bara" hämtas. Det kan tilläggas, att den är sådan att tillstånd inte behövs: således betald, och färdig att bli avhämtad.

Gärna a.s.a.p. eftersom utrymmet där den lagras behövs för annat.

Dessutom (framför allt) ska köparen givetvis ha sin spelautomat.

Tack på förhand / och God Jul till alla trevliga SFS:are.

Bästa hälsningar

Ulf Linde
« Senast ändrad: december 20, 2012, 17:25:46 av Linde »


superpin

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 309
    • Visa profil
  • Stad: Solna
Gissar att det är Patrick det handlar om, jag drar iväg ett mail till honom.
Ola Rodenkirchen


gladpatrick

  • Gäst
Tack för den fina introduktionen. Men vilken slarv att inte hämta den fina maskinen, jag betalar självklart skadestånd/hyra för de problem jag orsakat.

För övrigt vill jag bara säga: wow vilken kille den där Linde. Det har varit roligare att träffa alla intressanta supertrevliga flipprare än att flippra och samla på banditer, arkader mm. Vilka orginal jag har stött på, det har varit trevligare och roligare att upptäcka dessa finlirare än själva samlandet. COCS, CC, superpin med fler man hoppas att vägarna korsas snarast igen. Det har varit angenämt. Ulf, vilken profil du är! Du och jag had en hel del att prata, tiden har aldrig gått så snabbt och trots timmar av disskusioner fick inte allt sagt och framför allt fick man inte lyssna på alla historier du hade att berätta. Ulf jag vill att du skriver en bok om ditt liv och jag vill tjinga första exet!


Viktigast av allt: när drar vi till Vegas? Jag är riktigt sugen på att åka nu, vi skulle ha superkul där. Tänk om man hade varit smart nog att boka något till nyår, vilket partande det skulle ha blivit!

Hoppas att du och din tjej mår bra!

Jag drar iväg ett mail till auktioner@gmail.com så ordnar jag upphämtning imorgon eller så snart det passar dig.

God jul till övriga!

Hälsningar

Patrick



Linde

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 377
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Hej gladpatrick!

Tack och lov, att vi fått kontakt igen.

Detta inte bara för att du såklart ska ha din spelautomat:

lika mycket av anledningen att du är så trevlig.

Jag har lite bekymmer med hälsan och ska en sväng till det kära sjukhuset, som numera känns som mitt "hem nr två".

(slutliga prover före jul och "på min plats" är det öppet även sena lördagar)

Jag kollar min mejl och hör av mig till dig:

så kan vi kanske träffas i mellandagarna?

(om det är ok för din del)

Du ska självfallet inte betala lagerhyra eller annat... det har inte varit lätt att nå mig: och även om så var fallet hade hyra osv. givetvis i alla lägen varit uteslutet.

Återigen: superkul att återigen få kontakt!

Tack för väldigt vänliga ord: och när vi träffas planerar vi helt klart för en gemensam resa, till Las Vegas.

Jag längtar extra mycket, med så trevligt resesällskap!

Ett stort tack (givetvis) till Superpin:

du har credit´s tillgodo.

...och även ett tack till främst Sonar, för utformningen av SFS.

Helheten ser mycket bra ut, trots vad jag tidigare haft som synpunkt om Marknad, osv.

Bra jobbat för ett härligt SFS, kort och gott.

gladpatrick:

Det kan således dröja tills imorgon, innan jag återkommer, p.g.a. sjukhus och ev. svår trötthet, därefter,

Till sist:

Än en gång God Jul, till alla trevliga SFS:are.

SFS fyller en god funktion, på flera sätt.

Detta "ärende" är ett tydligt exempel.

Bästa hälsningar

Linde


gladpatrick

  • Gäst
Ulf, vilket nummer eller epost kan jag nå dig på?

Hälsningar

Patrick


Linde

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 377
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Hej bästa Patrick,

Jag ringer dig imorgon måndag, eller senast tisdag;

har bekymmer med hälsa / tyvärr varit "off".

Sorry... vi hörs inom kort.

Bally banditen står tryggt och blänker i all sin prakt :-)

Bästa hälsningar

Ulf


gladpatrick

  • Gäst
Ulf, hör gärna av dig till mig, jag har försökt nå dig på telefon och via mail. Hoppas du är ok?

//Patrick


Tags: