Frispel

sedan 2001

Krossat valnötsskal till polering av kulor m.m. finns billigt här


JT

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 144
    • Visa profil
  • Stad: Borås

MRZ999

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 377
    • Visa profil
  • Stad: Älvängen
"Du kan köpa trumlare från 'gubben' i Göteborg billigt, finns en tråd om det. Vi är många som köpt av honom och dom funkar jättebra! Eller så köper du en vibrator från P4P i Norge. "

Har letat efter denna tråden, men hittar den inte. Vart ligger "gubben" i GBG och vad är det riktiga namnet?
Ägare till No Fear, World Cup, NBA Fastbreak. Kommer gärna i kontakt med flipperkunniga i Trollhättan. :)


Lasseba

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 232
    • Visa profil
  • Stad: Lindome
https://stengalleriet.jetshop.se/startsidan-i-44.aspx


Göteborgs mineral & stengalleri har fina trumlare från Lortone. Jag köpte modell som heter 45c och är helnöjd.


MRZ999

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 377
    • Visa profil
  • Stad: Älvängen
Jo, men den kostar ju 1500kr + frakt och tillbehör. Tänkte mest se vad den andra kostar. Hade tänkt beställa den annars.
Ägare till No Fear, World Cup, NBA Fastbreak. Kommer gärna i kontakt med flipperkunniga i Trollhättan. :)


COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
MRZ999

Det är denna mannen vi handlat av. Han har flera olika trumlare i olika prisklasser. Han levererar i princip fraktfritt inom Göteborg - om du kan möta upp honom på ett ställe ni kommer överens om. Kontakta honom och se vad ni kan bestämma.
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


MRZ999

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 377
    • Visa profil
  • Stad: Älvängen
Okey. Jag grämer mig över att jag inte fick tag i en sådan där billig trumlare för ynka 200kr. Men, men. Får prata med han som säljer de här lite dyrare.
Ägare till No Fear, World Cup, NBA Fastbreak. Kommer gärna i kontakt med flipperkunniga i Trollhättan. :)


MRZ999

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 377
    • Visa profil
  • Stad: Älvängen
ubbla på forumet messade mig och jag köper en sådan av honom som INK köpte 10 st av *grrr på InK ;D*
Ägare till No Fear, World Cup, NBA Fastbreak. Kommer gärna i kontakt med flipperkunniga i Trollhättan. :)



MRZ999

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 377
    • Visa profil
  • Stad: Älvängen
Då är det lugnt. ;) Jag måste kolla hur glansiga flipperkulorna är nästa gång jag är hos dig. Har du trumlat alla kulorna till samtliga bord redan eller har du börjat? =)
Ägare till No Fear, World Cup, NBA Fastbreak. Kommer gärna i kontakt med flipperkunniga i Trollhättan. :)


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås

MRZ999

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 377
    • Visa profil
  • Stad: Älvängen
Tack vare ubbla så kör trumlaren nu på natten i lägenheten. :D

I med valnötskal. Lite autosol på kulorna och de ska köras i två dygn nu och bli fina och goa. :D
Ägare till No Fear, World Cup, NBA Fastbreak. Kommer gärna i kontakt med flipperkunniga i Trollhättan. :)


Ole

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 744
    • Visa profil
  • Stad: Sandefjord
Vi har över hundra kilo med valnöttskal i lager så be kompis ta med från workshoppen om någon behöver. Vibrator/trumlare är också i lager igjen.


CKR

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1017
  • www.flippercenter.se
    • Visa profil
  • Stad: Torslanda

meee69

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 478
    • Visa profil
  • Stad: Sjöbo
Ser att det här är en gammal tråd
Men är det någon som har bra koll vart man köper valnötskalen billigast ser att det finns på jakt butik men väldigt dyrt
Någon som har något tipps


Tags: