Frispel

sedan 2001

AFM GBG?

Alle

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 114
    • Visa profil
  • Stad: Södertälje
En längre tid nu så har det funnits ett Attack From Mars till salu i Göteborg, jag har hittat det på blocket för 33500:-
Är det någon som sett det och eller vet vilket skick det är i? Jag blir skeptisk i och med att det legat på blocket sedan den 23e Augusti?

Tacksam för svar...


Alle

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 114
    • Visa profil
  • Stad: Södertälje
Är det ingen som vet? Jag trodde folk hade stenkoll på läget när det fanns ett AFM till salu. Någon måste ju blivit nyfiken, eller var det kanske för dyrt?
Hmm...


borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Halloj, nu är inte jag någon flipper expert på något vis, men efter min första flipper renovering känner jag att jag nu kan sticka ut hakan lite med en åsikt.

#1 Iomed att det ej ligger ute här på denna sida, kan vi kanske förmoda att det en är en av "oss" på denna sida, vilket kanske gör det lite svårare för flipper gurusarna här att känna till just den säljaren eller det exemplaret.

#2 Dyrt, billigt eller rentav normalt pris, det kan nog bara köparen avgöra, ballt och roligt bord, men i min värld ej värd dom pengarna, men o andra sidan betalar jag med glädje 5-10 000 mer än "marknadspriset" för någon av de tittlar jag efter söker om det skulle va i absolut mint, eller suget blir för stort.

#3Köpte mitt första flipper nu i somras och tycker mig  se vissa likheter med bil affärer, har man inte super koll kan man gå på "pumpen", men o andra sidan är reserv delar otroligt billigt i relation till bil delar.

4# Är du sugen kontakta säljaren, fråga mkt och begär detalj bilder, känns det okej, kolla upp regler och vanliga förslitnings skador innan du åker dit och kolla efter just det samt provspela (där kommer regel kunnandet in)

Den sista punkten jag skrev skulle verkligen jag behövt listat ut innan jag köpte mitt, då jag upptäckte att mc gyver lösningar mm efter köp iomed att jag ej hade koll på vad och hur bordet skulle va.

Gamla spel minnen räckte ej för mig vid mitt spel köp.
Skulle jag känt till allt skulle jag prutat mer alt tagit ett annat ex, men nu är det bättre än förväntat efter att jag små renoverat det med nya plaster, gummin samt glöd lampor.


mvh hampus


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12142
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Det är en kille här som säljer, men det är kanske sålt? Dessutom har han/har haft flera AFM, så det är svårt att veta vilket exemplar som säljs.

Enklast är förstås, som Hampus säger, att ringa och kolla av läget. Har du frågor efter det så ställ dem här - gärna ihop med bilder du fått om det gäller skick, så får du garanterat adekvata svar.


Tags: