Frispel

sedan 2001

Who needs information...?

SAB

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 321
    • Visa profil
  • Stad: luleå
En sökning på forumet ger att kanske inte bara jag skulle överge alla mina flipperdrömmar (man tolkar sökresultat efter ens egna önskemål) för att få (åter)se Pink Floyd, bara en g till.. I väntans tider har vi ju dock R Waters vårturné. Har själv bokat in mig och fru till Helsinkikonserten 27/4-2011..

 
RW himself behöver ingen extrareklam men vill minnas att han bruka(r/de) koppla av med flipper enl utsago-- läst på nån bbs (fabbes?/xphiles?) i början på nittiotalet -inför pulseturnén-. I samma interview talade han om Syd B's oväntade uppdykande vid whish you alb inspelningen ifall nån ids leta.. men å andra sidan spelade ju alla flipper då.:-/


Bally

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 6203
  • Spelautomatsamlare sedan 1977
    • Visa profil
    • Bally.se
  • Stad: Stockholm
Jo PF skulle man vilja se igen,men det skeppet har seglat iväg s a s.

Så länge alla var vid liv, så fanns trots allt chansen att RW skulle försonas med Gilmore och Wright, men med tanke på att Richard Wright har dött i cancer så är det kört att se originaluppsättningen från de produktiva åren på 70-talet, tyvärr. Men det vore kul om Nick Mason skulle dyka upp på RW's konserter i Globen. Men den chansen är nog väldigt liten.
Bally Hagman
Flippernörd
www.bally.se
För övrigt, så bör alla Dr Who spel skrotas


SAB

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 321
    • Visa profil
  • Stad: luleå

Bally

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 6203
  • Spelautomatsamlare sedan 1977
    • Visa profil
    • Bally.se
  • Stad: Stockholm
Han dog 15 sept 2008

Själv så ska jag se RW i Globen nästa år. Fjärde gången man får nöjet att njuta av PF-musik framförd av RW.
« Senast ändrad: september 19, 2010, 03:00:38 av Bally »
Bally Hagman
Flippernörd
www.bally.se
För övrigt, så bör alla Dr Who spel skrotas


Tags: