Frispel

sedan 2001

S: Slingshotsplaster

Flipperbolaget

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 48
    • Visa profil
  • Stad: Bromma
Som gammal flipperhamster har jag i c:a 10 års tid samlat på mig sprillans slingshotsplaster. Jag bör ha till de flesta 90-tals spel men skicka ett mail med information till vilket spel du söker plasterna till.

Alla plaster är givetvis original och de flesta har skyddsplasten kvar.

Välkommen att maila till Ove (at) Flipperbolaget.nu så ska jag försöka hjälpa dig med det du söker.


SSS

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 172
    • Visa profil
  • Stad: lödöse

Flipperbolaget

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 48
    • Visa profil
  • Stad: Bromma
Hej Blackwings,

GI är det Gilligans Island eller?

Mvh/Ove


Sami_79

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 162
    • Visa profil
  • Stad: Sölvesborg
Jag behöver vänster till funhouse.

sami_1979@hotmail.com


SSS

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 172
    • Visa profil
  • Stad: lödöse

Lasseba

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 232
    • Visa profil
  • Stad: Lindome
Hej!
Jag söker höger+vänster slingshotplaster till Terminator 2 (T2)
m.v.h/ Lars.andersson.mail@telia.com


küngen

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 145
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg

Flipperbolaget

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 48
    • Visa profil
  • Stad: Bromma
Tack för alla mail och svar här i forumet. Blev överumplad över intresset för mina slingisar - men det är bara positivt. Jag kommer inventera samlingen i veckan och kommer därefter höra av mig till intresserade.

Mvh/Ove


addew

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 54
    • Visa profil
  • Stad: Kungsbacka

BHZZ

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 129
    • Visa profil
  • Stad: skepplanda
har du till JP Jurasik paek du har inte andra plaster också till JP ???


Flipperbolaget

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 48
    • Visa profil
  • Stad: Bromma
Hej igen, samlingen visade sig innehålla c:a 125 st slingshotspar alla NOS. Har fått förfrågan om att sälja alla i en klump i stället för att dela upp dem. Jag är självfallet positiv till det. Till Dig som är seriöst intresserad av hela paketet - maila mig Ove (at) Flipperbolaget.nu så ska jag skicka dig en lista över samlingen.

Ni som tidigare har anmält intresse för enstaka par behöver inte göra det igen, utan jag behåller era mail och trådar.


Flipperbolaget

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 48
    • Visa profil
  • Stad: Bromma
Tack för bud och förfrågningar. Efter synpunkter/önskemål från er på forumet har jag bestämt följande:

Samlingen dvs 125 par kommer att säljas som auktion här på forumet. Mitt acceptpris är 12 500 kr dvs 100 kr paret. Plasterna har jag köpt från olika samlare i USA, så det är inga smutsiga eller repiga grejer, utan de är i nyskick. Inkomna bud kommer jag att publicera här på forumet, men självfallet inte vem som lagt det.

Auktionen avslutas nu på söndag 18.00. För att undvika "sniperi" så förlängs budtiden med 6 timmar efter senaste budet.

De som vill lägga bud på samlingen skickar mig ett mail till Ove (at) Flipperbolaget.nu. Till dig som redan lagt bud behöver inte skicka något nytt, såvida du inte vill lägga ett nytt högre bud förstås.

Du som behöver en förteckning över plasterna kontaktar mig på ovan e-mail.

Högsta bud för närvarande = 9 500 kr.


mr mic

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1867
    • Visa profil
  • Stad: lidköping
Går alla par att sälja å är till bra titlar så är det ju ett kanonpris för slingplasterna!Gav ju 300 för ett par till mina å det tyckte jag var oki=)krävs ju en hel del jobb att portionera ut allt åsså=)


Flipperbolaget

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 48
    • Visa profil
  • Stad: Bromma

Flipperbolaget

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 48
    • Visa profil
  • Stad: Bromma
Man lär sig nya saker hela tiden - det jag menar med acceptpris kallas tydligen reservationspris på auktionsspråk. Jag kommer således sälja plasterna för 12 500 kr eller högsta budet därutöver. Ledsen om jag skapat missförstånd.


Tags: