Frispel

sedan 2001

Who Dunnit - konstruktionsfel?

LDK

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2266
    • Visa profil
  • Stad: Uppsala
Hallå Who Dunnit-ägare!

Jag har lovat den lokale utställaren att kolla runt på nätet efter lösningar på något som verkar vara ett konstruktionsfel på Who Dunnit-spelen. Har inte hittat något på r.g.p. så nu går frågan ut till er...

Problemet:
I tunnlarna under spelplanen verkar kulorna kunna fastna på ett ställe. Precis där kulorna kommer ned från Sewer-skottet har man gjort en lite märklig kantig svängning på "tunneln". Under multiboll verkar det kunna bli så att två kulor kilar fast sig i denna kantiga sväng, och till slut fastnar alla kulor här nere.

Är det någon som upplevt detta problem?

Är det någon som har ett förslag på hur man bäst modifierar för att undvika problemet?


MAW

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 679
    • Visa profil
  • Stad: Färjestaden
Inget problem som inträffat på mitt ex.
Nu har jag rätt brant lutning på spelet, om det kan påverka?


Tags: fastnar