Frispel

sedan 2001

köpes aristocrat

max.67

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 40
    • Visa profil
  • Stad: oxelösund
hej finns det någon som har en aristocrat till salu,gärna den inbyggda med skåp men bords maskinen går bra den med , men några krav svenska kronor, synlig jackpott, dela rätt ut rätt vinst, mvh max,67


nappen

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 61
    • Visa profil
  • Stad: Gnesta

janne6304

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 309
    • Visa profil
  • Stad: Mölndal
TicTacToen är nog den tråkigaste Aristocraten enligt min mening. Den har bara en jackpot och för att hålla uppe "pay-out procenten" så har man lagt in extra 3+5kr vinster, hur skoj är det?
Jag har själv en MadMelon sedan i Maj och tycker den är riktigt rolig! Satsa på en sådan eller en Gold Star mfl.

Fördelen med Aristocraterna är ju att dom är helt mekaniska, spänningmatningen är bara till lysrören.


shumi

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 209
    • Visa profil
  • Stad: borås
Kan inte riktigt hålla med dej Janne. Tic Tac Toe tycker jag är riktigt rolig, sen ska det ju inte vara för lätt att få jackpott heller, sen tycker jag den ser snygg ut också, vilket är rätt viktigt för mej.


janne6304

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 309
    • Visa profil
  • Stad: Mölndal
Peter, det är inte lätt att få jackpot på MadMelon eller goldstar heller! Du får en jackpot på ca 10 st jackpottar på en Bally-maskin. Utseendet är ju ungefär detsamma på alla maskiner vi pratar om.


Tags: