Forum > Flippersnack

Ytterligare ett flipperhak mindre.........

(1/2) > >>

MAW:
Kan bara meddela att de två spelen som tidigare
fanns på föredetta "Kalmar Rasta" nu är borta
till förmån för ett helt batteri med pizzalotto
maskiner. Hade en lucka mellan två kundbesök idag så jag hade verkligen laddat för en fin runda på det välvårdade pinball2000 RFM
som borde funnits där......Snacka om antiklimax!
Så vad har vi kvar i Kalmartrakten, en godisbutik som låser dörrarna vid kl 14 på
lördagarna?
Och om man vill spela flipper efter kl 14 vart
tar man vägen då?
:-(:-(

Sonar:
Är ju tråkigt när det blir så, Och i Kalmar som du sa finns det ju inga ställen att spela lite senare på kvällen. Eller hur är det med KM?

Här i skövde är det video butiker som har spelen, så de brukar ha öppet till 22-23 nångång på kvällen.

Jag tycker personligen att någon borde öppna ett stort flipperställen i källar plan under konsum mitt i centrum i Kalmar. Där är det ju stort som f-n och helt öde. :-D

MAW:
KM? Ja det kanske, då blir man ju lite midre depp! Rasta var så bra då det finns en jätteparkering så det var ju bara att glida in
när man hade i lucka i jobbet
Videobutikerna i Kalmar kastade ut flippren till förmånför pokermaskiner. Jag är ingen förbudsivrare men att pokermaskinerna är på väg bort är bra. Kunde man sedan fylla de luckorna med nya flipper skulle det vara ännu bättre. Drömmen skulle vara ett totalt Jackvegas förbud, då skulle vi nog snabbt få många nya spelställen.

ALF:
Hejsan
Har oxå blivit blåst på Rasta för någon vecka sedan, deprimerande.
Men det är faktiskt inte så illa som du låter påskina. Var på O´learys i går och lirade på ett rankt och lätt tiltat Champ. Pub.Det står två spel på filmstaden, Lasergame hallen har ett TZ och ett T2. Plus att jag oxå hört att de skall ha något spel på KM men har inte hunnit undersöka. Men visst borde det kunna vara bättre, i min ungdom var ju alltid bowlinghallar säkra ställen men så är ju ej fallet längre tyvärr.
MVH Anders Läckeby

Sonar:
hoppsan blev en liten bugg med datumet där :-D, fast det är åtgärdat nu.


Här Skövde så har vi en bowling hall och där så står det faktiskt ett spel, who dunnit, fast det är i väldigt dåligt skick, mängder av lampor som är paj, allmänt skitigt. Bakglaset är helt släckt i attract mode, och blinkar till lite då och då när man spelar.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion