Frispel

sedan 2001

Creature From The Black Lagoon - åsikter

Archibald

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 265
    • Visa profil
  • Stad: Askim
Igår kom mitt CFTBL upp på benen efter allt slit ner för trappan :-D Dessutom var jag tvungen att ta av back-boxen för att få ner spelet :-P


Jag tycker att spelet är charmigt med tanke på temat. Det enda som är trist är att det bara finns ett multiball läge som dessutom bara har två kulor av någon okänd anledning. Men spelets hologram måste vara blande de collaste effekter som gjorts i ett flipperspel. Kanske simpelt, men det impar på mig :-D


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Riktigt bra spel tycker jag med. Det var ett tag sedan jag spelade, men det är ganska skönt flyt i det och alldeles underbart ljud och grymma animeringar "Move your car" :-D (som ju har figurerat en del i andra spel också) . Tyvärr inte speciellt många olika modes och missions om jag inte minns helt fel?!


Terminator

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 911
    • Visa profil
  • Stad: Eskilstuna
Två kulors multiball???? Nog har jag spelat CFTBL tillräckligt många gånger för att komma ihåg att det brukar vara 3 kulor iaf. Eller har jag fel??

Simpelt med hologram eller inte, men jag måste iaf säga att personligen är jag INTE speciellt imponerad av CFTBL. Jag tycker inte att själva spelet speciellt roligt uppbyggt. Och inte att förglömma det extremt stora mellanrummet mellan flipprarna. Större än vad det brukar vara iaf. :-/

Men men, det är ju bara min åsikt. :-)

En favorit annars är ju tex. STTNG eller AFM. :-)


Johan "Terminator" Lundin

"Pinball ain´t no game
 pinball ain´t no sport
 pinball IS religion"
"Pinball ain´t no game
pinball ain´t no sport
pinball IS religion"


Tags: