Frispel

sedan 2001

Någon som är duktig på att rita?

mowitz

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 320
    • Visa profil
  • Stad: Malung
Eller hur man skall säga! Har en volvo 855 som bara står till ingen nytta, tänkte försöka göra en cool sak med den, men suger som illustratör så jag skulle behöva hjälp med att få lite ideer på papper om man säger så, eller på skärmen antar jag eftersom alla ritar digitalt ;)

Men i vilket fall som helst så är det låg budget på detta bygge, så jag kan nog tyvärr inte betala en massa för att få en skiss på detta, men om det blir färdigt så skall tecknaren få feta credits för det :) Ja jobba gratis tycker väl alla om.

Just nu är mina ideer lite småhemliga, men de kommer naturligtvis att avslöjas för den som kan hjälpa mig med en liten skiss. Kommer att bli en bil i värsta pimp my ride still, eller iaf en variant på detta tema, men mera information till den som kan hjälpa mig som sagt.

Så jag hoppas någon har tid, lust och talang nog för att hjälpa mig. Räcker med en snabb skiss så jag har något att utgå från. Kommer att bli något alldeles extra om jag får tid att ro detta iland vill säga, man har ju inte jättemycket tid över för roliga bilbyggen kanske, men jag skall nog ta mig lite tid i vår. För detta är något som jag känner att man måste göra och det kommer som sagt att bli lite småroligt. Hoppas jag!


Tags: