Frispel

sedan 2001

*UTLÅNAT* Williams Taxi

Grandelius

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1514
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
*** Har nu hittat en lösning. Tack till alla som erbjudit sig att ha spelet. ***

Gör ett litet försök här för att se om någon kan tänkas vara intresserad. Egentligen är det väl fel årstid kanske.

Har ett Taxi som jag för tillfället inte får plats med själv, men som jag ändå absolut inte vill göra mig av med. Det är just nu utlånat till LDK i Uppsala, men där kan det inte stå så länge till.

Därför undersöker jag nu om det finns någon annan som skulle tycka det vore trevligt att ha spelet ett tag? Det bör väl vara i antingen Uppsala eller Stockholm.

Spelet totalrenoverades för ett år sedan då jag bättringsmålade hela spelplanen och sedan klarlackade den. Så vitt jag vet funkar allt som det ska och det spelar mycket bra.
Vänsterrampen har den vanliga skadan. Den är lagad och funkar åtminstone tillräckligt bra. Det har under hösten varit problem med att det tappat minnet. Vet inte om det fortfarande gör det, men jag är 99,9% säker på att det i så fall har att göra med batterihållaren så det bör inte vara någon svår sak att fixa.

En fördel är så klart om jag känner till den som ska låna spelet, eller om denne åtminstone kan referera till någon jag känner. Så att jag vet att det kommer behandlas väl.

*** Har nu hittat en lösning. Tack till alla som erbjudit sig att ha spelet. ***
« Senast ändrad: december 22, 2007, 12:16:17 av Grandelius »
Mighty Leader of the Junk Yard Fanclub


Tags: