Frispel

sedan 2001

Tack för ett trevligt SM!

Leffe

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 539
    • Visa profil
  • Stad: Järfälla
Mycket trevligt Flipper-SM.
Tack till alla funkisar, arrangörer och de som
lånade ut spel. Litovel var MYCKET GOTT!:-D

/Leffe


Ole

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 744
    • Visa profil
  • Stad: Sandefjord
Det var ennu en gång skitkul att komma över och träffa massor med kunder och kompisar med samma intresse.

Vi tog med några flyers i år också, men dom blir borta ganska snabbt. Jag har frågat om fler från Stern och dessa kommer med nästa leverans. Vi får alltid dessa som promotering från Stern, så de kostar ingenting. Så fråga bara i kommentar fältet så skickar vi med flyer i ordern om någon vill ha. Men fråga inte om 5 styck av varje. Det får du inte! :-)

Vi sponsade flera translites och Stern tröja så det var vel också priser i år! Synd att det är så länge till nästa gång. Vi trivs veldigt mycket på SM!!!

Elisabeth & Ole
« Senast ändrad: november 14, 2007, 19:49:17 av Ole »


Pal

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1760
  • I speak TCP/IP
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Hej Elisabeth & Ole!

Ni är självklart mycket välkomna att fylla bilen full med allsköns sponsorprylar och dyka upp i Stockholm i juni nästa år!


MeanWolf

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 189
  • Flipperspel är en fin hobby!
    • Visa profil
    • Fred´s Pinball Station
  • Stad: Vänersborg
Mitt första och förmodligen inte sista SM.

Kul att få vara med och känna hur det är att kvala i en större tävling.

En eloge till alla som arr´at och till de som jobbat med att få till så många bra spel på ett och samma ställe.

Roligt att träffa flipperintresserade från norr till söder.

God mat, god öl, goa spel...

//FED

Pleasure and Pinball
FED
Pinball Enthusiast
www.pleasureandpinball.se


Ole

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 744
    • Visa profil
  • Stad: Sandefjord
PAL!

Det skal vi nog fixa! Kontakta mig när det närmar sig så ser vi vad vi kan hitta på :-)


Marthin

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1037
    • Visa profil
  • Stad: Köpingsvik
Vem vann vad? Jag vet bara att 2:an fick en PS3 och vilka som vann presentkorten på Slamtilt som jag hade med mig :)


Sponk

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 499
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Ja det var kul! Tack till alla som jobbat med SM! Himla kul att CAB lyckades placera sig så bra också!

Passar på att be om ursäkt för att jag fick lämna WO på söndagen. :-(

MAJ/FJN, ska vi byta DM någon dag? :-)

Edit: glömde ju tacka Marthin för att han tog med BBB ju! Kul att träffa dig IRL också! :)
« Senast ändrad: november 15, 2007, 22:58:51 av Sponk »


VPK

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 22
    • Visa profil
  • Stad: sth
Instämmer förstås i lovorden!
Allt flöt på fint, spelen kanonbra, ölen klart godkänd, Big Bang Bar en bra snuttefilt när man spelat som en kratta, alla trevliga etcetera etcetera.
Helt klart att man blir bättre arrangör med erfarenhet. Ska något ändras är det lokalen, det är lite trångt och dåligt med luft. Möjligen lite mer varierad mat också.


MS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1253
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Tack själv allihopa!!

Sen i tackandet av utsocknes så är minst två glömda. MIKKE, tack för domarinsats och diverse råd och tips med trilskande spel.

Sen tycker jag vi ska rikta ett stort tack till Grandelius som jobbar i det tysta. Tack för allt jobb med hemsidan. Och för min sista önskan om en sammanfattning av topp 4 placeringar från tidigare SM. För den nyfikne


Grandelius

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1514
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Kul att mitt arbete uppskattas, men just den där sidan kan jag faktiskt inte ta åt mig äran för. Såvida jag inte gjort den i sömnen någon gång måste det vara Cabben som ligger bakom den?

Däremot hjälper jag gärna till med att bygga ut den med bilder och så, som vi talat om tidigare. Om det finns bra material för det.
Mighty Leader of the Junk Yard Fanclub


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Fint med sammanfattningen. Den där IFK verkar vara en jämn gynnare. Tydligen bara missat topp-3 ett år pga ev den lömska "Göteborgsbartender-syndromet"

Tycker annars att tävlingen var utomordentlig, roliga spel i mycket bra skick (bortse från extremt tråkiga set-the-highscore-spel)och allt flöt som fisken i akvariet.


Tags: