Frispel

sedan 2001

"Dirty Harry"

Donken

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 3
    • Visa profil
  • Stad: Norrköping
Tänkte bara höra med övriga pinheads vad ni anser om Williams "Dirty Harry", från -95?

Har sett att spelet förekommer ganska frekvent både på "torget" & "blocket" under säljes.

Omdömmen efterlyses!


Svante

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2389
    • Visa profil
  • Stad: Bromma
Klart underskattat spel med bra regler, mycket att göra, bra multibollar och bra flow. Hittar du det till ett bra pris så rekommenderar jag ett köp!


GMJ

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 38
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Välkommen Donken.
Dirty Harry (DH), Är ett riktigt roligt, snyggt och bra spel i 10 000 kr klassen. Inget vidare flow men asmycket coola kommentarer av Clintan. Gillar du Clintan och serietidningar, så är DH en riktig hit. "That`s a pretty big gun". MVH Markus


cw

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1013
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Jag har bara spelat det ett par gånger, men jag tyckte att det var riktigt underhållande.

Sen är jag inte så hemma på reglerna och har inte koll på hut många olika modes det finns. Det är ju något som jag anser är av betydelse för mig som inte har så många spel och skall ha det hemma, om jag skaffar ett DH.

Men det som jag gillar skarpt med det är:

Vilken jävla snygg side art!!!

Clintans kommentarer!!!

Att DH sen har den goda smaken att bekämpa brottsligheten, ja det säger ju sig själv
:-D


Peron

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 273
    • Visa profil
  • Stad: Falun
Har haft Harry som hemmaspel i ca ett halvår nu och jag gillar det fortfarande skarpt! Bra multibollar (4 st olika + 1 tidsbegränsad), lite annorlunda skottlayout samt möjlighet att sätta "picard-manouvers". :-)

Spelet saknar väl ett wizardmode som ger så där grymt mycket poäng. Finalen på modesen är riktigt underhållande och svår att klara många arrests på men ger inte så vansinnigt mycket poäng.

Om du hittar ett till salu så var noga med att kolla så det spelar bra. Vissa ex har en tråkig egenhet att ha svårforcerade ramper, helst den högra. (jag hade kanske tur eller så för mitt fungerar otroligt bra) Det ska även gå lätt att skjuta runt den i sidorampen med pickadollen utan problem.

Funkar allt bra så tycker jag att det är ett av de bättre spelen i den prisklassen.
« Senast ändrad: oktober 08, 2007, 12:09:32 av Peron »
I´ll be back!


Torris

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 338
    • Visa profil
  • Stad: örebro
Hade Harry hemma över 2 år och det var ett bra hemmaspel, mkt att göra och ser ju fränt ut,ibland har man funderat skaffa ett igen:-P


Tags: