Frispel

sedan 2001

Flipper happening/tävling i Gävle

Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Tänkte kolla runt här (eftersom jag nu lyckats få till min registrering) om det finns något intresse för en flipper tävling här.

Grejen är den att vi här i Gävle kommer att, med all sannolikhet, att köra en lördag (hela dagen + kvällen) strax innan jul. Allt kommer att vara väldigt uppstyrt och bra fixat. Det vågar vi lova.

Alltihop går väl mer ut på kärleken till flippret snarare än själva tävlingen (även om jag kommer att satsa som fan på att vinna :-D) och för att få folk här att komma igång med spelandet.

Mycket flipper, skitsnack och öl lär det bli. Herregud, efterfesten kommer att bli fruktansvärt 'insnöad' misstänker jag.

Det vore så fruktansvärt kul att få hit lite fler entusiaster som brinner för silverkulan.

Så, detta är som sagt bara en koll om det finns några som vill komma. Vi kommer att köra i vilket fall som helst. Sovplatser och sånt går alldeles säkert att fixa.

/Stefan


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
åter bra men tyvärr kan jag inte komma pga långt till gävle :-) det hade varit en bra ideé om stefan kunde göra ett papper där det stog (Svartvitt givetvis) Adressen till svenskaflippersallskapet så skulle vi kunna sätta upp dom i våra spelhallar (först fråga ägaren givetvis) så kanske fler folk skulle hitta silverkulan men det är ju bara en tanke.

Mvh Flippy


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Jag har redan bett om att få loggan i ett vettigt format för utskrift för nån vecka sedan(Grrrrr... ;-) ) så jag kan sätta upp lappar här i gävle.


Pinballark

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1116
    • Visa profil
  • Stad: Kalmar
Härligt initiativ!
Och visst ska jag fixa en Mall som ni kan skriva ut.
Till Helgen hoppas jag att jag ska hinna snickra ihop och skicka upp en sådan!


Loggan till Gävle skickades igår!;-)

Stefan


Tags: