Forum > Tävlingar

Vilka kvalspel blir det??

(1/3) > >>

ALF:
Med ett par veckor kvar till SM börjar man ju bli lite nyfiken på vad man kan vänta sig. Om det kommer att bli ungefär de vanliga spelen vi har sett under tävlingarna i Stockholm eller om det kommer att bli en helt annorlunda lineup med flera överaskningar.

Tidigare år har jag för mig att spelen har släpps typ några veckor innan.

Kommer vi att få reda på nåt innan eller får vi inget veta innan tävlingarna startar.

callebe:
Det kommer säkerligen en lista, men än så länge ligger den gömd för allas ögon hemma hos General Markus i en liten träask som är inlåst i en metallbox som ligger i en träkista som är inlåst i kassaskåpet som ligger dumpat på botten av havet.

Och innan nån frågar: ja, MS bor på botten av havet... ;-)

MS:
Hopp, då har jag kommit upp till ytan för ett ögonblick.

Följande spel kommer att finnas på plats. Dock vill jag reservera mig för att vissa förändringar kan ske.

Congo
Pinball Magic
AFM
JM
DM
Dr Who
TOTAN
Dr Dude
BR
ToM
IJ
TAF
HSII
NF
WCS
WW
Dracula
CFTBL
MM
CV
I500
Turtles
Taxi
TZ
SS
JB
PZ
A13
Frankenstein
Tommy
Corvette
T2
TS
FT
DH
RS
NBA Fastbreak
Black Knight
Devils Dare
+ 3-4 EM-spel som jag inte vet titel på.

Vilka som blir kvalspel på hemlighåller jag tills SM helgen. Detta pga att jag inte vet helt säkert ännu vilka 20 det blir. Men det kommer inte bli några stora överraskningar, utan Bally/Williams från 90-talet.

GUD:
Ohhh vad längesen det var jag spelade Dr Dude, längtar ännu mer efter SM nu! :)

Finalen skulle gå på Baywatch eller? Eller var det Popeye som sades? Eller hmm, Whodunnit var det nog? Asch, det var ju hemligt, oops. Glöm det...

COCS:
Popeye är säkert ett utav finalspelen. För att det skall bli lite mer rättvist, kan man ju tycka att alla skulle fått kvala på WHO dunnit :-D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion