Frispel

sedan 2001

Vad jobbar ni med..

stefanlord

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 782
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Frode larsen =danskt åkeri med polska chafförer som kör i norge och sverige.  

Vi har inte hand om någon mat utan endast, hemtextil media, konfektion böcker ect.


JPM

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 524
  • veni vidi vomui
    • Visa profil
  • Stad: Skepplanda
Jag jobbar på Bilab i kungälv, där är jag avdelningschef och tar hand om däck och bilvårds avdelningen.

Finns det någon som är Rekondare och som söker jobb så hör av er...jag söker en personal till


Baraka

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 18
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Jobbar som adjunkt på institutionen Globala politiska studier, Malmö högskola.
GM


camaro

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 102
    • Visa profil
  • Stad: Målsryd
Marknadsupport hos Sveriges bästa busstillverkare, kul jobb!:-)


PIG

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 453
    • Visa profil
  • Stad: Östersund
Från och med den 17/12 är jag fri att göra vad jag vill. Så nu vet flippersverige vart de ska vända sig om de behöver hjälp med reklam och marknadsföring. =)

(Fantastiskt skönt att ta steget faktiskt. Något man skulle göra oftare kanske.)
And nine, nine pigs were gifted to the race of men, who, above all else, desire pinball. But they were, all of them, deceived, for another pig was made. In the land of Mordor, in the pigsty of Mount Doom, the dark lord Sausage created in secret a master pig, to control all others. And into this pig he poured his cruelty, his malice and his will to dominate all life. One pig to rule them all.


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12142
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Oftare? Det beror väl på om man trivs eller inte? :-P

I vilket fall som helst är jag också "fri" om en månad. DÅ ska det bli lite fart på flipperrenoveringarna!

Och som sagt, nu vet ni vem ni ska höra av er till när ni behöver reklamhjälp. :-D


PIG

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 453
    • Visa profil
  • Stad: Östersund
Ni ska alltså vända er till mig och ingen annan. :-D
And nine, nine pigs were gifted to the race of men, who, above all else, desire pinball. But they were, all of them, deceived, for another pig was made. In the land of Mordor, in the pigsty of Mount Doom, the dark lord Sausage created in secret a master pig, to control all others. And into this pig he poured his cruelty, his malice and his will to dominate all life. One pig to rule them all.


KO

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 672
  • Muu
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Öööh, har ni fått sparken båda två eller, och samtidigt?


EPL

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 13
    • Visa profil
  • Stad: Norrköping
Servicetekniker hos InfoCare Linköping, specifikt LG TV avdelningen. Det är den fina varianten. I verkligheten är jag en felsökande modul-apa.

Så om eran plasma LG TV går sönder så är det sannolikhet jag som lagar den så kanske kan passa på att be om ursäkt till någon som inte blivit så nöjd haha.
« Senast ändrad: november 17, 2009, 20:07:27 av EPL »


SAB

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 321
    • Visa profil
  • Stad: luleå
Kör bogserbåt i Luleå/bottenviken: assistanser + hamnisbrytning (hoppas det blir en kall vinter);-)
Har även en liten inspektionsfirma


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12142
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Citera
Öööh, har ni fått sparken båda två eller, och samtidigt?


Halva firman (fem personer) sade upp sig kollektivt i morse. :-D
« Senast ändrad: november 17, 2009, 23:35:38 av INK »


KO

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 672
  • Muu
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Citera
Halva firman (fem personer) sade upp sig kollektivt i morse.


Hmmm, intrigen (som jag inte ens visste fanns) tätnar. Inte utan att man undrar vad det kan bero på. Låter eventuellt lite som när jag och två kollegor (100% av konsultstyrkan på ett it-kontrakt) gjorde myteri och sa upp oss från InfoCare för att skaffa oss en bättre arbetsgivare :-)

Inte något illa ment mot dig och där du jobbar, EPL från Norrköping. Det är ju helt olika grenar inom företaget så din situation har ju ingenting att göra med vår. Förhoppningsvis har du en klipsk chef till skillnad mot vad vi hade :-P


PIG

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 453
    • Visa profil
  • Stad: Östersund
KO: Intrig och intrig... :-) ...är man inte nöjd med tillvaron är det ju bara att ordna det själv, ingen annan lär ju göra det liksom. Vi har, precis som ni, också föresatt oss att skaffa bättre arbetsgivare. :-)
And nine, nine pigs were gifted to the race of men, who, above all else, desire pinball. But they were, all of them, deceived, for another pig was made. In the land of Mordor, in the pigsty of Mount Doom, the dark lord Sausage created in secret a master pig, to control all others. And into this pig he poured his cruelty, his malice and his will to dominate all life. One pig to rule them all.


EPL

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 13
    • Visa profil
  • Stad: Norrköping
Det är ingen fara, InfoCare i allmänhet känns inte mycket att hänga i julgranen. Tycker mig enbart höra missnöje överallt! Men blir nästan lite stolt över att höra att någon vågade stå på sig då jag själv funderar på att söka nytt jobb. Mest för att pendla snor 2 timmars fritid varje dag och är utmattande.


janne6304

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 309
    • Visa profil
  • Stad: Mölndal
Var ni 5 pers som sa upp er frivilligt? Hade ni klart med nya jobb innan eller var situationen så ohållbar på erat jobb?


Tags: