Frispel

sedan 2001

Vad jobbar ni med..

RIK

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 92
    • Visa profil
  • Stad: Uppsala
Är faktiskt en av väldigt få svenska professionella kaffedrickare. Är kvalitetsansvarig och kaffeprovare på Lindvalls Kaffe i Uppsala.


JAL

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 19
    • Visa profil
  • Stad: Uppsala
Har nyss övergått från fattig student till välbetald(?) ingenjör:-D När internutbildningen är klar ska jag jobba med underhåll på flygledningssystemen på Arlanda.


mrBOND

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
  • Stad: Bromölla
Jag har haft eget företag i datorbranchen, men brottas numera mest mot en svår sjukdom.. :-(
När jag orkar håller jag på med min hobbyfirma www.designbybond.se eller pular med min Audi Urquattro www.sportquattro.nu
(båda sajterna kommer i snyggare versioner inom kort, jag vet att dom är hemska.. :-P )


mr mic

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1867
    • Visa profil
  • Stad: lidköping
oj det lät inte bra:-(hoppas du kryar på dej å allt löser sej:-o


Svante

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2389
    • Visa profil
  • Stad: Bromma
Mycket fina skyltar mrBond! Man kanske skulle köpa in sig på en DTS-ES skylt...


Sonar

  • Hero Member
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2937
    • Visa profil
Ja längre än så här varade det inte (se tidigare inlägg från mig..) för nu byter jag upp mig till en fast tjänst hos Euromation här i Skövde. Ska roa mig med att laga diverse industrielektronik som pajar bland annat hos Volvo här i stan.

Första dagen i morgon så jag får väl se om det är lika intressant som de gett sken av :-)


Bally

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 6203
  • Spelautomatsamlare sedan 1977
    • Visa profil
    • Bally.se
  • Stad: Stockholm
Jag är tyvärr fortfarande tradarchaffis. Har försökt komma bort från det här sketna yrket sen sommaren 2000 då jag satte mig på skolbänken i tre år och bl a pluggade It, media m.m. Har sen insett att jag inte passar för det.

Men om allt går som det ska så öppnar jag en spel & nostalgibutik här i Stockholm inom ett halvår. Den kommer då att vara öppen 3-4 dagar i veckan (kommer att fortsätta köra tradare på deltid).

Danne
Bally Hagman
Flippernörd
www.bally.se
För övrigt, så bör alla Dr Who spel skrotas


Svante

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2389
    • Visa profil
  • Stad: Bromma

Sami

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 257
    • Visa profil
  • Stad: uppsala
jobbar på seven me den bästa inkomsten nånsin:-D not


kentamannen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 17
    • Visa profil
  • Stad: Kristianstad
Jobbar som arbetsledare inom stålindustrin.


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12142
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Reklambyråslav. Med vid-sidan-om-firma där det är meningen att man ska göra roliga(re) grejer. Men nu ska det jobbas hårt för att få in pengar till fler flipper. :-)

Så när blir det medlemsträff och sker det regionellt eller nationellt? Alla i Göteborgsregionen kanske kan träffas på Liseberg i sommar och ta ett par rundor?  :-D


Longplay

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 21
    • Visa profil
  • Stad: Växjö
Hmm? jo, jag då!?

Creative director på ett spelutvecklings företag i södra Sverige! har precis börjat med den ädla hobbyn "Flipperspel" kommer skaffa mig ett andra, tredje, fjärde.......ZZZzzzzzzz!!

:-D

Longis..
« Senast ändrad: juli 07, 2005, 02:31:27 av Longplay »


mr mic

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1867
    • Visa profil
  • Stad: lidköping
danne hur går det med din nostalgiaffär!:-Dhar du uppet när vi kommer upp te sm!:-D


Ole

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 744
    • Visa profil
  • Stad: Sandefjord
Jag borde vel uppdatera lite också. Jag har sagt upp 2 av mina jobbar och från och med 1. Oktober så blir det P4P på heltid. Bättre tid och snabbare leveranser :-)

Ole


  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Hej hopp,

jobbar som testingenjör på "tre korvar".
Testar WLAN-accesspunkter dagarna i ända :-D
På fritiden är det mina Audisar, flipper och arkadspel som gäller (nödvändigtvis inte i den ordningen).

Greetings

Jörgen


Tags: