Frispel

sedan 2001

Snacka om otur

Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Igår satte jag två kulor samtidigt i whirlpoolen på mitt white water så dom fastnade men när jag försökte skjuta loss dom med den tredje kulan lyckades jag, trodde jag så nu sitter alla tre kulor under planen på något klurigt sätt men jag får väll fixa det.

Någon som varit med om liknande händelser?

Mvh Flippy
« Senast ändrad: oktober 20, 2002, 18:16:05 av borttagen »


sammyboy

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 1
    • Visa profil
  • Stad: Hisings Backa
Joda..
Jag fick en 5 bollars multiboll på mitt demolition man.. Och när den sista bollen runnit ut, så fattades det en kula. Jag såg aldrig vart den tog vägen, och jag kunde inte  hitta den igen. Jag la i en ny, och fortsatte. Sen skrivade jag isär spelet för en mindre renovering, och då hittade jag kulan inne i ena slingshoten. Sen hände detta en gång till, och då dåg jag hur det gick till. En kula träffade slingen så den slog ut samtidigt som en annan kula studsade över gummibandet. Sen lade sig kulan så illa att den inte gick att se utan att lyfta på plasten.

Jag har också fått kulorna (inte mina egna) att fastna i whirpoolen. Men det är ganska lätt att plocka isär.


Sonar

  • Hero Member
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2937
    • Visa profil

johan

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 431
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Men sammyboy, hade det inte varit bäst att låta kulan ligga kvar under slingshoten? På så sätt slipper du ju att fler kulor försöker gömma sig där eftersom det redan är fullt. :-)
Det är lika för alla


Tags: