Frispel

sedan 2001

Danish Open (PWIC) 2006

Svante

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2389
    • Visa profil
  • Stad: Bromma
Dom flesta spelen var även inställda på 5 kulor, vilket jag inte hade en aning om när jag lät kula 3 rinna som spelare 4 i stabil ledning...


mr mic

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1867
    • Visa profil
  • Stad: lidköping
Hmm låter ju konstigt:-)Är du säker på att du inte hade druckit för många öl så du såg en massa x-tra kulor!:-D


Svante

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2389
    • Visa profil
  • Stad: Bromma
Nä, jag släppte som sagt kulan och dom 3 danskarna jag spelade med frågade vad jag höll på med "vadå, jag har ju redan vunnit" "naj, det er to kuler mer". Nu van jag ändå det spelet och ja, dom flesta danskarna (LAJ & WIZ undantagna) behövde en del handikapp ändå :-P

Nu har dom tydligen haft den goda smaken att skruva på benen på flippren, det var väldans skumt att spela när spelen var fastskruvade utan ben, liiiite svårt att stöta på spelen var det :-D


Pal

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1760
  • I speak TCP/IP
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Sverige leder med 12-10 över Danmark, räknat i antalet anmälda spelare. Bra början!


Svante

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2389
    • Visa profil
  • Stad: Bromma
Och vill ni följa de svenskas frmamfart kan ni göra det här Själv kom jag aldrig iväg, för mycket jobb... :-(

Fan, missat PAPA, holland och nu Danmark, illa illa. Men SM ska jag fanimig inte bomma, jobb eller inte!


callebe

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 309
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Sablar, va lite folk det var! 43 pers och 32 går vidare till finalerna! Det är ju nästan så att jag hade lyckats med det.... Eller f'resten, det är ju många duktiga bland de 43 så kanske inte ändå.

Va glad jag är att det är så många som vill komma på SM! Det är ju mycket roligare att arra nåt där det kommer folk! HURRA FÖR FLIPPERSVERIGEEEE!!! :-D:-D

Hrm, f'låt. Det var ju Danska denna tråd handlade om. Mjo, asså, det ser ju ut att gå bra för våra kämpar. Heja dem!! :-)


Tags: