Frispel

sedan 2001

spela fre./lör.?

zpy

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 333
    • Visa profil
  • Stad: Uppsala
är det nån som tänkte komma på fre kl.12.30, eller välj en anna tid innan 14.00
Blir det nåt spelande på lördag med träff kl.19.00 på genomfarten?


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Jag kommer på båda tillställningarna. Undrar fortfarande över skicket på genomfartens CV?


LDK

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2266
    • Visa profil
  • Stad: Uppsala
Jo jag dyker upp 12.30 fre och 19.00 lör. (hur många trådar behöver vi om detta ämne? ;-))

Skicket på CV är...som vanligt...helt okej och MED ljud...(spelade förra veckan)

Har inte varit ut till Flogsta å kollat TOTAN och I500, men kanske ikväll. Fast det är väl lite tveksamt om vi kan ta oss ut dit på något smidigt sätt eftersom jag antar att alla inte har transportmedel.

Vi kan väl börja med CV, sen gå vidare till V-Dala å se om vi får komma in å lira där. Om det inte funkar så får vi väl glida över direkt till Luthagsbiljarden å lira deras halvsunkiga spel. Eller så tar vi oss ut till "Floggan" å lirar I500 och det super-speedade TOTAN.


zpy

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 333
    • Visa profil
  • Stad: Uppsala
:-P3674á trådar tror jag.
nej, men ville bara vara säker om fredan. jag måste dit imorgon för att ställa in lite prylar så det inte är så snällt och rinner baklänges.

CV sen V-dala om det går annars luthagsbilj. jag hade visserligen inte tänkt på "floggan" men jag vet inte om jag kört de så, det skulle inte va nåt fel.

men, är det nån mer som kommer på fre. så skriv el. bara kom 12.30 till stationens trappa.


JAL

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 19
    • Visa profil
  • Stad: Uppsala
Jag vill vara med på båda tillställningarna, lördan funkar men fredag kan skita sig :-( Det är lugnt att kommma in på v-dala, jag fixar det.


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Sticker alldeles strax till Uppsala. Kommer att vara nere vid stationen 12.30. Känner, som sagt, igen JAL och LDK. Zpy: kolla bilden på min profil för att känna igen mig.


LDK

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2266
    • Visa profil
  • Stad: Uppsala
Japp...nu har vi lirat Banzai Run, ett coolt lir som vänder uppåner på flipperkonventioner med sin backbox-spelplan. Se IPDB

Det var mycket kul att få prova på.

Å imorrn får den som vill komma å lira med oss i Uppsala när vi ska köra en liten flipper-gathering och hänga på dom lokala flipperhaken :-D

Café Genomfarten (Carolinabacken) kl 19.00

Väl mött!


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Hmm dom har ju bara ett spel där CV fast iofs så är det rätt svårt och kul kom just hem från ett lir på CV i VBG.
Det gick inget vidare eftersom det var i uselt skick "suck"
Ni kan gissa vilka utställarna var :-(


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Hmm dom har ju bara ett spel där CV fast iofs så är det rätt svårt och kul kom just hem från ett lir på CV i VBG.
Det gick inget vidare eftersom det var i uselt skick "suck"
Ni kan gissa vilka utställarna var :-(


Tags: