Frispel

sedan 2001

Ännu flera tröjor från västkusten!

matsod

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 484
    • Visa profil
  • Stad: Mölndal
Hehe, vad larvigt! :-)

Jag (i Göteborg) hade utan att tveka köpt en STPB-tshirt om jag hittade nån jag ville ha, och att det står STPB på gör ju liksom bara saken roligare.


Grandelius

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1514
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Om jag nu ska säga min mening så är det väl att jag tycker text känns lite onödigt övertydligt. Fast det är klart, om man vill passa på att göra reklam för flipper så kan jag möjligen förstå poängen.
Men då är frågan om "West Coast Pinball" är tillräckligt. Dock så föredrar jag nog ett föreningsnamn framför någon halvlöjlog  slogan.
Mighty Leader of the Junk Yard Fanclub


Jesper

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 335
    • Visa profil
  • Stad: Partille
Jag tycker definitivt att det skall stå sdtm.se, det är ju för den föreningen som tishorna har tagits fram. Jag är ju inget vidare aktiv i sdtm.se, men umgås ju en del med vissa av gubarna, och har varit med på någon enstaka träff.

Jag tycker väl snarare att det är läge att ta fram en SFS-tisha igen, och ink har ju visat att han har talang för det här (även om den första sdtm-tishan inte håller samma snygga kvalitet som dom som visas som förslag nu ;)).

Jag skulle beställa både sdtm.se-tisha o sfs-tisha...


mr mic

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1867
    • Visa profil
  • Stad: lidköping
Jag saknade SM-Tröjjan för 2005!Var det inte sonar som ordna dom förra året!En SOP tröjja skulle ju kunna vara nått:-)


LDK

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2266
    • Visa profil
  • Stad: Uppsala
Jag skulle lätt köpa en sdtm-tröja. Flipper-Sverige är för litet för bittra tillhörighets-fejder. :-) Plus att West Coast Pinball / SDTM är ett väldigt bra namn som kanske till å med får icke-insatta att reagera.

Håller för övrigt med om att så länge tröjan är snygg spelar det inte så stor roll vem som gjort den...


mr mic

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1867
    • Visa profil
  • Stad: lidköping

LDK

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2266
    • Visa profil
  • Stad: Uppsala
Jag spelade flipper då... :-)

Jag hade faktiskt ingen aning om att det fanns möjlighet att köpa dessa där. Trodde det var folk som förbeställt.


mr mic

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1867
    • Visa profil
  • Stad: lidköping
Hmm du hängde väl i baren som vanligt å glömde bort det:-D


  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Finns det nåt alternativ för oss som inte är västkustsbor?


Svante

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2389
    • Visa profil
  • Stad: Bromma

mr mic

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1867
    • Visa profil
  • Stad: lidköping
Går det att ordna så man får med sig en tröjja hem Svante från SOP!:-)


Svante

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2389
    • Visa profil
  • Stad: Bromma
Det är Robban som har hand om det, så jag vågar inte svara på vilka tidsramar som gäller...


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Och "vår" tryckare är sjukskriven för hjärtbesvär - så det blir tyvärr inte T-shirtar i tid till SO som det var tänkt. :-(


Tags: