Frispel

sedan 2001

SM 2006?

MCR · 121 · 19993

botte

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 30
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Var, mer exakt, ligger denna lokal? Det enda jag sett, som skrivits, är "mittemot FJN's jobb" och det säger mig inte så mycket är jag rädd. :-D


MS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1253
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Trodde att alla visste var FJN arbetar. Kan även avslöja att det ligger väldigt nära där Matsod bor, om det är till hjälp??

Det inlägget som jag postade tidigare om plats var i första hand ämnat för Göteborgssida, kopierade bara det hit till SFS. Ville få lokalbefolkningens synpunkter först.

Men adressen är Möbelgatan 4 i Mölndal.


MS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1253
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Karta Möbelgatan

Tips på HotellHotell

Hotell Mölndals Bro ligger väldigt nära, men lite dyrare. Ibis och Åbyvägens Hotellrum ligger i närheten och är billigare.

Jag vill poängtera att jag bara har sökt lite snabbt på nätet efter boende. Det kan mycket väl finnas andra alternativ som är bättre.


Freddis

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 116
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Lite mer info. Lokalen ligger tio minuters promenad från Mölndalsbro där bra kommunikationer med spårvagn finns. I Mölndalsbro ligger såväl Hotel Mölndalsbro som Scandic hotell. Ibis ligger vid Åby travbana 15 minuters promenad från lokalen. Bussförbindelse finns med. Dessutom finns vandrarhem vid Lisebergs lilla ingång knappt 10 minuters spårvagnsresa till Mölndalsbro. Från Mölndalsbro går buss till Möbelgatan en gång i halvtimmen under dagtid. Något glesare sent på kvällen. Går fram till två på natten ungefär.


iceman

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1200
    • Visa profil
  • Stad: Sundsvall
Plats: Helt OK, avståndet avskräcker inte mig i alla fall.
Spel: Om det finns möjlighet till fler spel (läs från Stockholm) så är det väl ingen nackdel så länge lokalen har plats? Jag missade fjolåret på grund av att vi fick en dotter under året, nu är hon större och kan säkert resa med oss. Det som jag tyckte var bökigt året innan var att det var så trångt kring sidospelen och näst intill omöjligt att få plats på dem...
Öl: Låter trevligt! :-D


mr mic

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1867
    • Visa profil
  • Stad: lidköping
Va!Vet inte alla vem FJN är!Jag kan sponsra med priser till juniorklassen som kan ingå i tävlingen under SM om det är ok!Vore kul om lite Farsor å morsor ville ta med sina barn under 18 år och vilja deltaga i detta roliga evangemang:-)Hmm barn kanske låter lite för smått!Ta med er era vuxna barn!:-D


MCR

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2214
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Mic: Jobbar inte du som tatuerare? Ska du sponsra med en enorm tribal i ansiktet på ungarna? :D


mr mic

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1867
    • Visa profil
  • Stad: lidköping
Nu ska vi inte skrämma bort alla ungdomar Mats:-DTyp nån pokal ska det väl bli som pris:-)


ELF

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 47
    • Visa profil
  • Stad: Jönköping
En pokal? Tråkigt...:-P
Fixa typ ett gammalt billigt spel, typ renoveringsobjekt, det vore roligare:-)


Blutcher

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 73
    • Visa profil
  • Stad: Svartsjö
Eller en påse med reservdelar ;-)


mr mic

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1867
    • Visa profil
  • Stad: lidköping
ELF å BLUTCHER,Jag tror att MS blir jätteglad om ni vill vara med å sponsra med ett renoveringsobjekt eller en påse med reservdelar:-D


mr mic

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1867
    • Visa profil
  • Stad: lidköping
När kan man anmäla sig MS!Å var!:-D


callebe

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 309
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Man kommer snart att kunna anmäla sig. Men inte än. Vi ska försöka få in en tröjbeställarfunktion och lite sånt innan det blir officiellt. Räkna med att ni får reda på't när det är klart!


Sliten

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 1
    • Visa profil
  • Stad: Örebro
Finns de någon åldergränns för SM:et eller måste man vänta ett år till?:-D


mr mic

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1867
    • Visa profil
  • Stad: lidköping
Läs igenom tråden noga så hittar du svaret:-DKanske blir det en juniorklass:-o


Tags: