Frispel

sedan 2001

3-bank strul i W?D

Ghostwalker

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 50
    • Visa profil
  • Stad: enköping
Hejsan på er! har hängt här rätt länge i smyg nu men inte skrivit nått förän nu då jag har en liten fundering som jag tror ni säkert kan hjälpa mig med! Är väldigt färsk på äga-eget-spel fronten, har bara haft maskinen några månader och  är inte hlet haj på all elektronik, har däremot bytt lampor å gummin å bankat inserts å dylikt med gott resultat!
Nåväl, framför hiss-havloops-rampen på W?D sitter det ett 3-bank target som åker up och ner ur planen vid olika tillfällen, det är bara det att ibland får den tuppjuck och åker upp, å ner, å upp å ner å upp å... ja ni fattar, det händer mestadels när den är tänkt att åka upp ur bordet, inte så ofta när den ska åka ner, men den gör det ibland även då. Spelar man vidare tills den är tänkt att förflytta sig igen så brukar den stanna i det läget då... nån som vet varför den inte stannar som dens ak ibland? nått som är glapp kanske?


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
ta en titt i manual på side 2-30

Sjekk begge switchene (10)


Ghostwalker

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 50
    • Visa profil
  • Stad: enköping

Ghostwalker

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 50
    • Visa profil
  • Stad: enköping
Har fixat det nu, däremot var det inte switcharna det var nå svaj med, letade bra länge, för när jag reste upp spleplanen så funkade det, men inte när jag fällde ner den, letade möjliga glapp som en tok tills jag hittade denna mycket lama tejp-lödning långt bort på samma sladdkedja:

så nu är man ytterligare några upplevelser rikare :)


Tags: hiss  target