Frispel

sedan 2001

Last Action Hero, Popeye

zpy

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 333
    • Visa profil
  • Stad: Uppsala
LAH och Popeye säljes för 6600:- st.
båda spelen fungerar bra och är i fint skick.


Svante

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2389
    • Visa profil
  • Stad: Bromma
LAH...ahh, det var ett av spelen som drog mig in i träsket! Ett spel som producerades då DE faktiskt tillverkade BRA spel imo!


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Samma för mig. Jag drogs ner i träsket ordentligt av LAH och Tales from the Crypt. Stod och spelade LAH varje dag i tre månaders tid, en sommar. Härliga minnen.

Kommer inte ihåg om det verkligen var så bra, men det är nog ett av de spel jag spelat mest.

Har inte sett till det sedan den sommarromansen och är mycket sugen på att testa det igen.
« Senast ändrad: februari 01, 2003, 13:55:04 av FEZ »


Svante

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2389
    • Visa profil
  • Stad: Bromma
Underbart, var precis detsamma som för mig! Vet inte riktigt om det var så bra, men som sagt: man var ung, man var dum, man var på krogen man hittade ett flipperspel i ett hörn och sen var man fast...

Skulle verkligen vilja spela LAH och Jurassic Park som var de 2 spelen som fick mig att bli fast i träsket. När man sen upptäckte Bally/Williams spel... WOW


zpy

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 333
    • Visa profil
  • Stad: Uppsala
ok.!
det är så här:
jag hade en annons i gulan om att sälja popeye och det var en kille som ville byta det mot LAH
så om ni vill kan vi åka till honom, (stockholm)


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Vi får ta och göra det någon gång. Men, zpy, vad tycker du om LAH. Är det bra? Minnen har ju en tendens att ge en bättre bild av saker och ting än vad som verkligen var fallet.

Ett flipperexempel är för mig T2: tyckte att det var det grymmaste världen skådat när det kom ut. Jag borde nog låtit minnet bestå och inte spelat det nu, tio-tolv år senare. Idag tycker jag att det är ganska så trist, tyvärr.
Poängsättningen är alldeles för "skev". Superjackpot är verkligen Det Enda som är värt att bry sig om. Och det värsta är ju att den inte direkt blir svårare att ta. Det är väl samma tråkiga skott varje gång. Iaf. på exet jag har kört lite på.


zpy

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 333
    • Visa profil
  • Stad: Uppsala
Bra och bra? det har ju allafall rätta åldern inne men,
efter att jag kommit på hur man skulle göra på popeye så...köptes det och alla andra flipper räknades bort.
Sen fick jag tag på Banzai Run för 7000 så då var det ju bara köpa.

fast egentligen, så var ju LAH ett av de bättre (på sin tid).


Tags: