Frispel

sedan 2001

PHP kunnig sökes!

Pinballark

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1116
    • Visa profil
  • Stad: Kalmar
Hej.
Frågan om en lista för highscore kommer o går.
Visst vore det kul att ha en sådan på sidan som man kan försöka klättra på.
Det är väl dessvärre så att en del fusk kommer blandas med ärlighet, men det sållar nog ut sig efter ett tag...
Som jag förstår det så lär det vara mycket jobb.;-)
Är det någon som är kunnig och vill åta sig ett sånt jobb?
Hur det ska utformas är upp till dig bara det passar in i övriga SFS-stuket, som håller en bra utformning om än lite stelt.

Maila mig eller Luka
:-)

Stefan


Sonar

  • Hero Member
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2937
    • Visa profil
Kan väl tillägga att det kommer att placeras och köras på våran server så det ska vara kopplat till en Mysql databas.


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Kravspecifikationer:

Kommentarer om saker som:

Ev. Bangbacks *grr*, "liberal vs. konservativ tilt", ev. hard/easy settings, lutning etc. etc. etc.

Japp, flipper ÄR verkligen en vetenskap. ;-)


Sonar

  • Hero Member
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2937
    • Visa profil
Är det verkligen ingen som kan lite PHP, du behöver inte vara någon Yoda i php eller nåt men att ha programmerat lite php är väl kanske bra.

Fråga inte vad din förening kan göra för dig utan fråga vad du kan göra för din förening!

Vi har massa bra och roliga idér som behöver förverkligas, och om jag kan få lite hjälp med dem så når de er snabbare så enkelt är det.

Kom igen nu, är det bara asp och m$ windows som gäller hos alla?


RobbseBoy

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 383
    • Visa profil
  • Stad: Bro
Japp! :-D
Men varför envisas med att det måste vara php, när man kan göra mycket med asp och mySQL också? :-P

Det borde väl gå att blanda de båda språken? b-one använder sig ju av chili asp som är en unixbaserad klient...
« Senast ändrad: februari 11, 2003, 20:59:02 av RobbseBoy »


Tags: