Frispel

sedan 2001

Göteborgare?

Jesper

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 335
    • Visa profil
  • Stad: Partille
Halloj!

Är lite lugnt på flipperfronten i Gbg så här i semestertider. Men framåt hösten får vi helt enkelt se till att börja träffas igen. Vi får se till att det kommer upp lite reklam och sånt oxå.

Om en dag eller två bär det iväg till Öland då det skall surfas så armarna blir som gummi.

/Jesper


matsod

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 484
    • Visa profil
  • Stad: Mölndal
Jesper: Ska du till Öland så får du nästan representera GBG genom att ringa Pinballark och be snällt så kanske du kan spela lite hos honom!

Iofs, av det lilla jag träffade honom så behövde man inte ens be snällt för att få med honom in i flipperrummet och spela ett par rundor... :-)


Jesper

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 335
    • Visa profil
  • Stad: Partille
Hejs!

Kanske dax för oss Göteborgare att träffas igen? Tyvärr finns det ju inga hak att gå till nu för tiden... Jag har bara ett spel hemma, men jag anordnar gärna en liten träff hemma hos mig om någon är sugen att lira lite TS (GC ligger bara på 1.3B, så spelet behöver en rejäl omgång)

/J


Lars

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 142
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Ja det vore kul! TS har jag inte spelat så mycket så jag skulle gärna vilja ha en liten lektion.Jag kommer gärna!


Pinballark

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1116
    • Visa profil
  • Stad: Kalmar
Jesper!
Att du inte ringde?
Först skulle jag lätt hänga med ut och surfa, därefter nån bira och en god omgång spelande på mina spel.

Det finns förrutom Haga park några gobitar som jag kunde visat dig...Grönhögen där det faktiskt ibland går att våg-surfa i "tuber" :-)

Men om jag inte minns helt fel så var du mer för speed än höga vågor?

Seya!

Matsod:
Så fort det kommer människor som ser snälla ut så öppnar jag gärna mitt spelrum på vid gavel...välkommen igen:-)

Stefan
« Senast ändrad: september 05, 2003, 03:14:03 av Pinballark »


Jesper

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 335
    • Visa profil
  • Stad: Partille
Stefan: Mmmm, lite korkat av mig... Har nu efter sommaren köpt en massa wave-prylar, så jag återkommer säkerligen till Öland, och då kommer jag höra av mig innan. Men i somras körde jag på mina slalomprylar. Var snabbast av alla på Haga... :-D

Lars: Kul! Skulle gissa att KGB kommer en sväng oxå, och han kan spela TS...

Sponk, Matsod?

/J


Sponk

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 499
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg

Jesper

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 335
    • Visa profil
  • Stad: Partille
Bra!

När skulle det passa för er att köra en sväng?


KGB

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 267
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Klart man är på!

Vad sägs om en söndagseftermiddag? Funkar ofta bra för mig iaf.


Jesper

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 335
    • Visa profil
  • Stad: Partille
Söndagseftermiddag funkar för mig ett litet tag framöver. dock in i morgon, för då skall jag till Anderstorp och kika på racer-bilar.

Ni som är intresserade: droppa ett mail till mig på jesper@kinnas.com så fixar vi till ett bra datum.

/Jesper


Jesper

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 335
    • Visa profil
  • Stad: Partille
Har ju inte direkt haft problem med mailbombning...

Men är ni intresserade så kör vi hemma hos mig på söndag kl 17:00

Maila mig för vägbeskrivning!

jesper@kinnas.com

/J


Jesper

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 335
    • Visa profil
  • Stad: Partille

Jesper

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 335
    • Visa profil
  • Stad: Partille
Jahopp, nu är det KGB som är GC på mitt Shadow... Kändes dock ganska skönt att han utnämde mitt exemplar som mycket svårare än hans eget. (har jag Sveriges svåraste TS???)

Vi hade riktigt skoj, trots lite dålig uppslutning (pik...), Karl #2 var oxå en kul kille. Skall bli kul att kika på ditt IJ!

Vi syns nästa gång!

/J


KGB

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 267
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Vilka vill och har möjlighet att komma förbi på en flipperträff hemma hos mig nu på lördag, runt klockan 13-14? Alltså lördag den 27 september. Posta här eller maila vid intresse... det blir Eddy för hela slanten!

Kanske nån plojtävling också! Måste värma upp inför SM! :D

Jesper - Ett rackarns svårspelat exemplar som sagt! Jag får återkomma för att visa det var skåpet ska stå! :)


Sponk

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 499
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Tror att jag antagligen inte är hemma på lördag :-(

Återkommer om planerna ändras!

// T


Tags: