Frispel

sedan 2001

Göteborgare?

Jesper

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 335
    • Visa profil
  • Stad: Partille
Mag, Posta när du har lust att spela nästa gång, så kanske några dyker upp? Sist var det bara jag och KGB på plats..

/J


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
KGB: Varför itne ta att starta upp GPL igen nu när det finns ökat intresse för flipper i Göteborg.
Då kanske ni kan spöa Stockholm och Gävle ;-)

/Flippy


KGB

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 267
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Det vore sannerligen roligt att få igång GPL igen, men tyvärr ställer jag mig tveksam till om det faktiskt finns ett ökat intresse... man vill nog ha minst 6-8 personer på plats per vecka. Eftersom alla garanterat inte kan spela varje vecka, bör man vara 10-12 personer. Jag tror inte det finns så många intresserade, tyvärr.

Däremot kanske man skulle kunna ha en månatlig tävling a'la Stockholm? Då spelar det ju inte så stor roll hur många som dyker upp... någon som är intresserad? Tyvärr har vi ju inget bra ställe att spela på här i stan.


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
KGB räkna alla göteborgare och nära göteborgare som finns med i medlemslistan här på SFS.

/Flippy


Sponk

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 499
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Han syftade nog snarare på att det aldrig dykt upp mer än 4-5 personer på de träffar vi haft.


Jesper

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 335
    • Visa profil
  • Stad: Partille
mmmm... blev det nåt hemma hos dig sist, sponk? Trist att man missade det där...

/J


Sponk

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 499
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Jajamen!

MAG knep åt sig GC på mitt WW så nu har man något att kämpa för. Grrr..

Får försöka ta ett till tillfälle med er som missade det, men det blir nog först efter sommaren :-(

// T


Jesper

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 335
    • Visa profil
  • Stad: Partille
Trevligt! Något att se fram emot efter semestern då!

/J


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Räcker inte 6 gbg:are till en månadstävling?
Det hela började ju väldigt bra.
Vad hände sen?
Spelar ni fortfarande?

/Flippy


Jesper

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 335
    • Visa profil
  • Stad: Partille
Nä, var ett tag sedan nu. Men vi drar väl igång det hela efter semestrarna igen, eller? Mitt TS behöver ett nytt GC ganska duktigt. Så en liten spelkväll hemma hos mig kommer nog att erbjudas.

/J

(och Sponken: såg dig allt ute på stan i fredags... :-D)


Sponk

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 499
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Ajdå, hoppas jag skötte mig. Fredagkvällen var betydligt roligare än lördagmorgon :-)

Ska vi försöka köra en spelkväll snart igen? Jag är hemma en vecka till, sen blir det en vecka festival och sen ingen-aning..


Jesper

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 335
    • Visa profil
  • Stad: Partille
Hehe.. Satt på uteserveringen på Figaro när du gick förbi med dam-sällskap... Dock hann jag inte påkalla uppmärksamhet...

Spelkväll är alltid trevligt. men lite bättre framförhållning än sist... ;-)

/J


Guldtackan

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 3
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Hej,
råkade snubbla över denna sidan igår, just efter att jag harvat lite på flippren på biljardpalatset. Brukar ni fortfarande gå dit på söndagar, eller har ni lagt av med det?

Skulle annars vara sugen på att dyka upp någon gång. Kommer i alla fall ihåg att KGB frekvensierat listorna där nere i källaren.

  /P


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Nu ser du KGB det finns folk i Göteborg som är mycket intresserade ;-)

/Flippy


S P

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 332
    • Visa profil
  • Stad: STOCKHOLM
Se till att sätt upp lite reklam lappar för SFS i Göteborg så kanske det kommer hit lite mer folk. Om ni nu inte redan testat det... :)


Tags: