Forum > Tävlingar

Dags att börja planera för SM 2005?

(1/25) > >>

LDK:
Tänkte att vi kan dra igång en tråd för att börja diskutera SM 2005...

Det finns ju en del frågor som kan diskuteras:

1)
Finns det folk som vill engagera sig för att få till SM 2005?

2)
Ska SM hållas i Stockholm i år igen?

3)
Vad ska förändras från tidigare år?

4)
När är en bra tid att genomföra SM på?

5)
Hur är SM-föreningens finanser?

johan:
Utan att svara på någon av frågorna ovan, så kan jag avslöja att Ballongfirman Far & Flyg sponsrar Flipper-SM 2005 med en ballongflygning över Stockholm, Göteborg eller Västerås.

Grandelius:
Är det inte oroväckande svagt intresse för den här tråden?
Till en början måste det ju finnas folk som vill engagera sig. Tycker ju ändå inte att det borde vara så svårt att motivera sig för en sådan sak. Hur ser intresset ut från de som har arrangerat tidigare?
Jag hjälper gärna till med allehanda praktiska göromål, men har kanske lite svårt att delta i någon arrangörsgrupp, eftersom jag inte direkt bor i flippersveriges centrum.

Hoppas det blir något av det hela, för de flesta håller väl ändå med om att SM är väldigt kul!

RobbseBoy:
Som vanligt kan jag tänka mig att hjälpa till med logga, t-shirts och affischer.
Samt så kommer jag självklart hålla fast vid traditionen att fotografera tävlingarna... :-)

LDK:

--- Citera ---Är det inte oroväckande svagt intresse för den här tråden?
--- Slut citat ---
Jag håller med. Om folk vill ha ett SM, vilket jag tror de flesta vill, så duger det inte bara att sitta tyst å vänta på att ett SM ska materialisera sig...

Flipper-Sverige är trots allt ganska begränsat och om vi vill ha ett SM måste vi själva ta initiativet eller i alla fall ställa upp å hjälpa till. Så kom igen nu! :-)

Jag kan i alla fall tänka mig att engagera mig ganska mycket. Speciellt vad gäller regler, upplägg och praktisk organisation för tävlingen.

Robbses och Grandelius erbjudanden, samt Far & Flygs sponsring, uppskattas!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion