Frispel

sedan 2001

LOTR

Demuss

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 70
    • Visa profil
  • Stad: Hägersten
Jag har problem med mitt Lotr. När jag skall detroya ringen registreras bara första träffen så att Gollom hänger över kanten men sedan är det stopp. det registreras inga fler träffar oavsett hur mångar gånger jag träffar ringen. Jag har kollat switchar. Den registrerar alla modes och första skottet på destroy  och även säkringar.
Jag har senaste rommen men vad är felet?


GUD

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 467
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Du kan alltså skjuta igenom ringen eller 'slå ut' den bollen som är låst där utan att den reggar det? Och detta problem är bara vid DTR? Har det fungerat innan?

Har du DESTROY THE RING # BALLS inställt på 1 eller 2? Om du har 2 så kan du ju testa att köra på 1 istället. Denna inställning lades till i v8 av ROMs just för att det var för mycket problem med 2-bollars DTR.

Om du har garanti kvar på spelet så kontakta återförsäljaren eller Sterns support direkt så löser de det säkert åt dig. Även om du inte har garanti kvar så tycker jag du ska kontakta Sterns support om du inte lyckas lösa det, de hjälper nog till.


Demuss

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 70
    • Visa profil
  • Stad: Hägersten
Jag har den inställd på 1 och det har fungerat tidigare och det händer bara vid DTR


Tags: