Frispel

sedan 2001

TSPP manual pdf

Purre

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2004
    • Visa profil
    • Flippergubben
  • Stad: Sollentuna
Är det nån som råkar ha TSPP-manualen i pdf-format?
Vet att jag har (haft) den nånstans men hittar inte igen filen just nu...


HasseC

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 283
    • Visa profil
  • Stad: Nyköping
Jag är också intresserad. Efterlyste den för ett par veckor sedan men fick inga svar.


Purre

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2004
    • Visa profil
    • Flippergubben
  • Stad: Sollentuna
Jag åkte och hämtade pappersexemplaret i verkstan så det löste sig. När jag hittar igen pdf:en så lägger jag upp den på lämpligt ställe...


COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Är det ngn som har manualen i PDF?

Finns ej på STERN-hemsidan längre.

Jag behöver veta hur många kulor det skall ligga i spelet. Jag tror det är 5 st. Kan ngn bekräfta, tack!
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


HasseC

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 283
    • Visa profil
  • Stad: Nyköping

COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Tack!

Skall ta fram polerade kulor tills imorgon och manualen är i spelet - som är i lokalen :-o

Oerhört STORT minus till snåla STERN som inte har manualen på hemsidan - skitdåligt.
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


GNN

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 61
    • Visa profil
  • Stad: STOCKHOLM
Cocs: du kan inte prova att maila dem och höra om de inte kan lägga upp den, alternativt maila den? De borde vara tillmötesgående, dra en vals om att du tappade originalmanualen eller så :)


COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
GNN

Jag kan säga dig att trots att jag köpt flera st. nya STERN-spel = 11 st. sedan 2006, så har dom ingen aning om det och det förstår jag, för det betyder inget för dom i det stora hela.

Dom tel.samtal och mail-kontakter som jag haft med STERN har varit under all kritik ur kundsynpunkt. Dom verkar skita fullständigt i mig och är arroganta, trots att jag fått skadade spel nästan varje gång, så vill dom knappt inte lyssna, utan beter som den enda tillverkaren av flipperspel som dom är - take it or leave it.

Oerhört irriterande.

Att dom inte kan ha manualerna upplagda som PDF-filer när det finns folk runt nästan hela världen som har deras spel och kan behöva detta, är mkt märkligt, när nästan alla andra lägger upp sina manualer som PDF-filer. Men dom är väl snåla och skall tjäna några hundralappar till...

Som dom skrev till en annan som frågade efter en PDF-fil: - Vi kan kan skicka den på en CD-ROM till dig för 22 USD + frakt.

Servicen hos P4P som är återförsäljare för STERN här i Norden är däremot ypperlig och jag kan inte tänka mig en bättre kundservice än den som P4P ger - år efter år, tack!
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


Tags: