Frispel

sedan 2001

Bättre forum

Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Sonar kan du inte förbättra forumet genom att göra en lista där man ser vilka som är inloggade?
En chat skulle vara bra också jag vet ett jättebra och snyggt forum till mitt favorit bandy lag :-D
Och så ska man kunna se om det är en man eller kvinna (antingen en liten gubbe med kjol eller en utan)
+ att man på sin profil skulle ha 10 frågor som man svarar på tex Favoritspel så slipper det komma upp onödiga trådar med sådant krafs

Mvh Flippy:-D


LDK

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2266
    • Visa profil
  • Stad: Uppsala
Jag vet inte riktigt vad du anser vara en kvinna...

"en liten gubbe med kjol" låter som en transa...

;-)



Men för att kommentera din önskan:

Det känns väl inte så aktuellt att lägga ned en massa krut (läs: Sonars lediga tid) på att utveckla ett forum som endast har 5-6 personer som aktivt deltar...

Det jag önskar mig är mer aktiva deltagare på forumet!!! "Rise up and speak Lurkers of the darkness!!"


Poza

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 80
    • Visa profil
  • Stad: Härnösand
Ska försöka bli lite bättre jag med, är roligt om det blir ett levande forum där fler skriver. Har varit dåligt deltagande i skrivandet ifrån min sida, men läser åtminstonde på forumet nån gång om dagen.


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Jag ska också bli bättre i att deltaga :-D

Nej ingen transa när jag säger gubbe i ett sammanhang såsom en liten gubbe med kjol så betyder det som det låter inte en man =)


Sonar

  • Hero Member
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2937
    • Visa profil
Chat = IRC. Detta är ett forum och någon chatfunktion kommer inte att implementeras, inte av mig iaf.

Lista över folk som är inloggade tycker jag inte är så übernödvändigt så det kommer nog väldigt långt ner på listan över funktioner som kommer att läggas till, Vissa funktioner är viktigare och mer omfattande så dessa kommer att ta lite mer tid att implementera, andra (inte lika viktiga) funktioner kommer att läggas till för att det går av rena farten.

Sen så har LDK en lite poäng där. Det är faktiskt roligare att hålla på och meka med forumet om det är aktivt. Jag är dock nöjd ändå just nu, det är en hel del medlemmar, vissa mer aktiva än andra. Skulle några fler bli aktiva så skulle det vara att steg i en roligare riktning.


Tags: