Frispel

sedan 2001

WCS 94 säljes ***Såld***

snuten

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 12
    • Visa profil
  • Stad: göteborg
I fint skick, ny servad,  ner plockad och rengjord i detalj, nya gummin, kulor mm.

http://www.hyperwerks.se/wcs/
« Senast ändrad: december 21, 2004, 20:37:24 av snuten »


Jazzgibson

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 58
    • Visa profil
  • Stad: Hålta

DenGladeBagaren

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 8
    • Visa profil
  • Stad: Eskilstuna
hejsan låter ju intressant
men hur mycket vill du ha för det då?
:-)


snuten

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 12
    • Visa profil
  • Stad: göteborg

snuten

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 12
    • Visa profil
  • Stad: göteborg


DenGladeBagaren

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 8
    • Visa profil
  • Stad: Eskilstuna
hmm nyservat sa du känner igen bilderna det var inte länge sen ja såg ditt flipper till salu på blocket känner igen fotorna för att va nyservat så verkar inte fotbollen se nå vidare ut annars kan det hade vart av intresse om du går ner ett par laxar


snuten

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 12
    • Visa profil
  • Stad: göteborg
"hmm nyservat sa du känner igen bilderna det var inte länge sen ja såg ditt flipper till salu på blocket känner igen fotorna"

Och? Blir det inte nyservat då?


"för att va nyservat så verkar inte fotbollen se nå vidare ut annars kan det hade vart av intresse om du går ner ett par laxar"

Går inte under vad jag lagt på det. Och bollen är rengjord, ny boll på ebay kostar ca $200.00 så det får nån annan lägga på det inte jag. Och det går måla det svart med tuschpenna, men jag har ingen som blir svart utan att skimmra i rött.

Priset är 9 PoK. Eller köp ett sketet för 8 nån annanstans.


DenGladeBagaren

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 8
    • Visa profil
  • Stad: Eskilstuna
Får be om ursäkt då, trodde aldrig att den där fotbollen kosta så mycket verkar ju oanständigt dyrt tycker jag produktions kostnad kan ju inte röra sig mer en ett par kronor


snuten

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 12
    • Visa profil
  • Stad: göteborg
Nja, saken är ju den att det är ingen som gör dom längre, å att dra igång en produktion på sånna bollar, tex. skulle inte vara lönsamt.

Och den bollen på ebay tex var ett oanvänt original så att säga. Vissa delar till flipprarna görs ju i NOS (new old stock) men det är bara de med låg produktionskostnad och stor efterfrågan. Men hoppas kan man ju att nån kanske kan tillverka nya till en billig peng, då hade jag varit först å köpt en. :-)


Sponk

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 499
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Angående WCS bollen

RGP

"Gene said he was contacting the old ball MFG, but was having trouble with the print on the ball. I would assume you won't see one any time soon."

NOS är för övrigt inte nytillverkade delar utan ursprungsdelar som aldrig varit använda, men det var kanske det du menade.


snuten

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 12
    • Visa profil
  • Stad: göteborg
Sponk.

Helt riktigt ang Nos. Blandade ihop det lite där. :-)

Å det e inte Naaaas(NOS) som dom tjatar om i Fast and the furious hela tiden, heller. :-D


snuten

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 12
    • Visa profil
  • Stad: göteborg

Tags: