Frispel

sedan 2001

Kvaltider

monstret

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 139
    • Visa profil
  • Stad: stockholm
Hej allihop!

Jag vet att det är många som är nyfikna på när de kommer att få kvala till SM.

Vi kommer att påbörja arbetet med att pussla ihop ett spelschema enligt era tidigare anmälda önskemål, så fort vi fått in de sista betalningarna (förhoppningsvis imorgon!) och vår målsättning är att informera alla anmälda om vilken kvaltid de fått under denna vecka.

Om det är någon av er som är osäkra på vilka tider ni önskade er vid anmälan så kan ni skicka ett mail till mig på linnea@flippersm.se. Det kan dock ta någon dag innan jag hinner svara.

Inom kort kommer vi också att lägga upp lite preliminära hålltider för hela helgen på www.flippersm.se (och här också förstås.)

Jag ser verkligen fram emot att få träffa alla andra trevliga flippermänniskor nästa helg!

//Linnea


AnkiBagger

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 24
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Jag antar att ni tar hänsyn till att ju tidigare man anmält sig, desto större chans till den tid man har önskat, eller?


monstret

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 139
    • Visa profil
  • Stad: stockholm
Som det ser ut just nu kommer de flesta att få spela på en av de tider de markerat.

De finns ett antal som meddelat att de reser långt, och inte kan komma till Stockholm förrän på lördagen, och så vitt jag kan se har vi lyckats passa in dem på tider som ska passa.


iceman

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1200
    • Visa profil
  • Stad: Sundsvall
Låter bra det!
Vi kommer ner på natten mot lördag från Sundsvall!

/ICE, MB/WIZ, AND


monstret

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 139
    • Visa profil
  • Stad: stockholm
Sådärja. Då finns ett kvalschema upplagt på flipper-sm-sidan. Alla som anmält önskemål har fått dem tillgodosedda och om det nu är så att någon av er ABSOLUT inte kan spela på den tid ni blivit tilldelade får ni höra av er till mig så snart som möjligt, så ska jag se om vi kan lösa det. Vissa har redan hört av sig, och era ändringar kommer med till nästa uppdatering.

Kolla också in hålltider för själva arrangemanget.

Mvh
Linnea@flippersm.se

Länk till kvaltider


Tags: