Frispel

sedan 2001

X FILES

Malmén

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 1
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Jag undrar om det är någon som spelat X-files flippret.

1. Är det bra? mycket att göra?

2. Är det värt att köpa om man har fått ett bra beggat pris på det?.

3. Bra ljud?

4. Multiball?

5. Om man inte ska lägga 7000kr på X-files, något annat tips på bra spel i den pris klassen?.


Tacksam för svar.

Malmén


iceman

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1200
    • Visa profil
  • Stad: Sundsvall
Jag har för mig att det skrivits lite om X-files tidigare här... Jag har inte spelat det på riktigt, men på simulatorn är det både snyggt och roligt! Det är ju inte samma känsla på något sätt, men en fingervisning till vad som finns att göra i spelet.

Jag skulle personligen kunna tänka mig ett sådant till det priset om jag hade pengar och plats, men då är jag ju dessutom en gammal X-files-fan! Kolla att allt fungerar bara och att kabbet inte är för slitet.

Det var lite svammel, här kommer lite konkreta svar:

1. På simmet verkar det finnas en del att göra! Pinball Simulator

2. Pratar du om 7000 kronor så borde det vara värt det!

3. Bra ljud, som dock skulle kunna bli lite tjatigt.

4. Minst tre kulor i spelet.

5. Mitt förslag i 7000-kronors prisklassen blir än en gång: The Machine Denna har inte DMD, men det gör inget, tycker jag!

X-Files på IPDB

Om du bestämmer dig för att välja ett annat spel får du gärna höra av dig till mig och berätta vem som säljer!

ice@cahling.se
« Senast ändrad: augusti 18, 2004, 01:08:53 av iceman »


Grandelius

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1514
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Spelade det en del när det var nytt, för kanske fem sex år sedan. Har för mig att det fanns vissa roliga moment, det hade precis stått ett Junk Yard där innan, så jämfört med det var det ju ett nedköp :-)
Har för mig att det var en rätt snyggt, och hade en kul multiball där kulorna kastades ut ur ett arkiv. Men det var som sagt rätt länge sedan.
Mighty Leader of the Junk Yard Fanclub


Tags: