Frispel

sedan 2001

Vill provspela ett White Water

SlamTilt

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 15
    • Visa profil
  • Stad: Hallstahammar
Jag har ett vagt minne av att jag spelat WH20 för typ 20+ år sedan och skulle vilja spela det en stund för att se om jag gillar det nu med. Söker därför någon vänlig själ med detta flipper som bor hyggligt nära Västerås och kan tänka sig att låta mig komma och testa det en sväng.

Om jag gillar spelet och det även råkar vara till salu så desto bättre men först och främst så vill jag bara se om temat/flow'et känns bra och om det är en kandidat för framtida köp.

Edit: Har redan besökt flipperlokaler i Eskilstuna, Örebro och Stockholm och ingenstans har jag hittat detta spel :(

Vänligen skicka ett PM om du känner dig sugen att hjälpa till.

Tack

Edit: Har lyckats hitta ett WH2O så detta är inte aktuellt längre.
« Senast ändrad: juli 25, 2019, 21:23:35 av SlamTilt »


menlivet

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 284
    • Visa profil
  • Stad: Västerås
Flippergubben har ju alltid ett, De som jag vet om i Västerås e uthyrt just nu


Rokku

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 373
    • Visa profil
  • Stad: Rödeby
Svär lite i kyrkan men finns digitala versioner som jag tycker duger utmärkt att testa om man gillar ett flipper eller ej.
Eller bara kolla någon tutorial eller lite tävlingsvideos på you tube. Tänker att det kanske (kanske kanske) kan räcka för att bilda sig en uppfattning.

/Robin


SlamTilt

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 15
    • Visa profil
  • Stad: Hallstahammar
Svär lite i kyrkan men finns digitala versioner som jag tycker duger utmärkt att testa om man gillar ett flipper eller ej.
Eller bara kolla någon tutorial eller lite tävlingsvideos på you tube. Tänker att det kanske (kanske kanske) kan räcka för att bilda sig en uppfattning.

/Robin

Har ett antal gånger sett fram emot att spela ett "för mig aldrig spelat" flipper som ligger högt på Pinsides top100 lista bara för att när jag väl står där köra några bollar och känna "meh, detta var ju inget speciellt". Att titta på videos säger inte mycket om känslan, förutom att man kan höra lite musik/callouts osv och avgöra om man gillar dem iaf. Nu när priserna på spel ligger så högt så vill man ju helst inte åka land å rike runt och släpa 150kg plus lägga ut pengar, på något man kanske inte gillar när det väl står hemma :(

Aja, hoppas fortfarande att någon vänlig själ i närheten ser detta och hör av sig till mig.


Leffe

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 539
    • Visa profil
  • Stad: Järfälla
Det  finns ett WW på Lutande Dörren i Stockholm.
Det är undanställt sen flera år, kommer inte ihåg varför.
Men det kommer nog att bli spelbart, så småningom.


P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2135
    • Visa profil
  • Stad: Lomma

dahlman_peter

  • Pinballer
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 690
  • Pinballer
    • Visa profil
    • Degerforce Pinball
  • Stad: Degerfors
Ta en roadtrip till Borås, där kan du testa de flesta klassikerna :)


jukeboxjanne

  • Donator Silver
  • Sr. Member
  • *****
    • Antal inlägg: 436
    • Visa profil
  • Stad: Dösjebro

Tags: