Frispel

sedan 2001

Flipper, gärna med dotmatrix.

nobigdeal

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 9
    • Visa profil
  • Stad: Bergsjö
Nu vill kompisen ha ett flipper också så jag annonserar efter ett åt honom.

Om det är ett av de mindre kända eller populära spelar ingen roll, det skall vara någorlunda spelklart skick åtm, dvs inget objekt.

Pris 5 - 15k
« Senast ändrad: oktober 08, 2018, 22:47:26 av nobigdeal »


larsson

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 922
    • Visa profil
  • Stad: Motala
För 5k får du nog inget i stil med det du beskriver .. 5k-spel är ett spel som nåt lagt en handgranat i och låtit den smälla  ::) ..
för 15k får du i bästa fall ett spelbart objekt ...


nobigdeal

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 9
    • Visa profil
  • Stad: Bergsjö
Är medveten om det, jag har haft några spel, jag bara vidarbefodrar hans önskemål.

Har du ett att sälja?
För det vore nice att slippa snack i köptråden ;)


larsson

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 922
    • Visa profil
  • Stad: Motala
Ville bara att du skulle veta förutsättningarna när du lägger ut en annons , men visst finns det möjlighet att köpa ett DMD-spel för15kkr av mig .. Ett Twister med defekt cpu-kort och som dessutom ligger i tre olika lådor , men det går att bygga ihop ett komplett av det för alla delar finns ..


nobigdeal

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 9
    • Visa profil
  • Stad: Bergsjö
Gött larsson.
Jag har fått några svar, bla 2st (på olika håll) Highspeed (iof inte DMD men dock).

Det är ju inte direkt så att det inte finns andra spel än ditt (som man dessutom må plocka ihop själv) att hitta för under 15.

Jag annonserar efter de som är intresserade av att sälja ett spel i prisklassen, inte för att få höra hur mycket bättre det är att köpa ett för mer pengar, sådant är bara onödigt om man frågar mig.

*Edit: Undra om jag inte skrev "inga objekt" i min annons btw.

Jag är tacksam för hjälp i forumet,  även om jag kan vara lite bitsk bara men det är alltid med glimten i ögat.

Ibland så må man tala till bönder på bönders vis, om dom nu kan eller vill förstå förståss.
« Senast ändrad: oktober 08, 2018, 22:46:48 av nobigdeal »


Tags: