Frispel

sedan 2001

Iron Maiden

Ole · 101 · 39711

Ole

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 744
    • Visa profil
  • Stad: Sandefjord
Vi har fått många e-postmeddelanden idag om Iron Maiden. Vad är roligt är att vi har fått noll info från fabriken. Vi vet inte hur många LE vi får, vilket pris spelen ska ha eller när de börjar producera. Vi kommer att få bilder på Pro på tisdag, vet inte om vi får bilder på Premium, och bilder av LE kommer nångång i april. Vi har bett fabriken att ta hänsyn till att Iron Maiden är en stor titel för de nordiska länderna, så vi inte blir ignorerade. Det är trots allt vi som föreslog Maiden som titel tillbaka 2006.
« Senast ändrad: mars 25, 2018, 18:57:06 av Ole »



menlivet

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 284
    • Visa profil
  • Stad: Västerås

mice

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 236
    • Visa profil
  • Stad: Kungsängen
Så det är Archer. Hur coolt som helst! :)


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12142
    • Visa profil
  • Stad: Borås

Ole

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 744
    • Visa profil
  • Stad: Sandefjord
Vi har fått besked från Stern att vi inte kan få mer en 5 Iron Maiden LE. Jag trodde först han skojade, men tydligen inte. Jag har pratat med Gary flera gånger nu och han säger att han skall försöka att ge oss fler. Sedan 2006 och hela vägen till i dag så har jag påpekat att Maiden är en stor titel för de Nordiska länderna, och jag kommer att fortsätta gnälla för att få fler. Vi har redan nästan 20 stycken som har ringt och skickat mail.

Men....om mina kunder inte kan beställa LE av mig på grund av Stern. Så kommer jag INTE att agera på att man försöker att få tag på ett LE från andra källor. Det är inte kunden eller mitt fel att vi inte kan nöja kunden.


KHE72

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 8
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Det var ju extremt snålt med 5st LE...   :'( Med tanke på hur länge det efterfrågats om just den titeln från Norden! Hoppas Gary tänker om :)


Ole

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 744
    • Visa profil
  • Stad: Sandefjord
Har lagt upp Pro nu på P4P. Till alla som väntar på Premium så får jag kanskje bilder i morgon. Lägger upp den så snart jag har något att visa fram.


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12142
    • Visa profil
  • Stad: Borås

Bajen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 18
    • Visa profil
  • Stad: Vendelsö
Jag sa ju till Gary i Borås att han skulle göra Iron Maiden. Och att jag skulle köpa 2 NIB.
Och nu skickar han bara 5 LE. Tycker jag är snålt.
Hoppas verkligen du kan få tag på fler Ole.


Ole

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 744
    • Visa profil
  • Stad: Sandefjord
Då finns det inte heller några leveransdatum?  ???
Första Pro leverans med båt borde vara här slutet på Maj om fabriken håller sin tidsplan, de första med flyg förhoppningsvis innan 1 Maj.


menlivet

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 284
    • Visa profil
  • Stad: Västerås
Hur länge kan spelet stå i göteborg innan de måste hämtas ?


Ole

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 744
    • Visa profil
  • Stad: Sandefjord
Det må jag kolla i så fall. Vi har aldrig fått faktura på lagerhyra då vi använder samma bolag hela tiden. Vi har också folk som kan hämta och lagra spelet om man är ute och reser när spelet kommer.


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12142
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Är det bara jag som har nynnat på Wasted Years hela morgonen efter Dead Flip-streamen igår?  :o


aerobert

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 326
    • Visa profil
  • Stad: gbg
Ser helt fantastiskt ut, och en prissänkning på Pro för första gången på länge.

Konkurrens är bra, det har tvingat Stern att förbättra alla tre modellerna, med fler funktioner etc.
Ifpa ID 63357


Tags: