Frispel

sedan 2001

Sålt: Spiderman

HasseC

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 283
    • Visa profil
  • Stad: Nyköping
Jag har ett Stern Spiderman som jag funderar på att sälja. Känner att jag har för lite tid just nu och att det vore bättre för spelet att få vara hos någon som kan njuta mer av det. Ser att det finns intresse i köpesforumet.

Spelet är HUO och jag är andra ägaren. Totalt antal spel 945. Jag vågar påstå att det är i nyskick. Inga moddar. Det är dessutom svensksålt, vilket jag tror är ovanligt.

Jag har ingen brådska och säljer bara om jag känner att priset är rätt. Min förväntan ligger just nu omkring 50000 kr.

Man får diskutera i tråden sålänge nivån är okej och det handlar om spelet. Bilder kan fixas vid seriöst intresse. Respektera att jag inte alltid kan svara omedelbart.
« Senast ändrad: april 03, 2018, 14:47:37 av HasseC »


Blixa

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 36
    • Visa profil
  • Stad: Skellefteå

agassi1970

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1080
    • Visa profil
  • Stad: Harplinge
Jag tippar på Nyköping
Ett fint Spiderman låter jäkligt nice, men tyvärr är min källare full för tillfället :-(
Stay cool, Daddy-O


SSS

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 172
    • Visa profil
  • Stad: lödöse

HasseC

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 283
    • Visa profil
  • Stad: Nyköping
Hej,
Ja, spelet står i Nyköping, tio mil söder om Stockholm.

Jag fixar lite bilder på shooter lane, Sandman-skåran och Goblin-hålet för att visa hur lite slitage det är. Plus såklart lite vanliga bilder. Det vill man ju alltid ha :) Tyvärr blir det nog först på söndag.


united

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 90
    • Visa profil
  • Stad: Valby
Hejsa,

Kan bytte være på tale?

Jeg har flere interessante maskiner

Brian
København


HasseC

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 283
    • Visa profil
  • Stad: Nyköping
Hej,
Jag är inte intresserad av byte. Om du inte kan slänga in ett Stern Iron Maiden ;D...

/Hasse



HasseC

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 283
    • Visa profil
  • Stad: Nyköping
Ha :D
Såg precis på FB att Maiden blir nästa spel från Stern. Ska bli otroligt spännande att se!


HasseC

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 283
    • Visa profil
  • Stad: Nyköping
Jag lyckas inte lägga upp några bilder från paddan eftersom de är för stora.

Alla som skickat epost har fått svar. Ni ska ha fått tre mail med ett par bilder i varje.
Hör av er om något blivit fel eller om ni vill ha bilder på något annat. (Som har med spelet att göra ;D)

Mvh

Hasse


SSS

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 172
    • Visa profil
  • Stad: lödöse

HasseC

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 283
    • Visa profil
  • Stad: Nyköping

HasseC

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 283
    • Visa profil
  • Stad: Nyköping
Hej,
Jag har missat meddelandefunktionen på sidan och upptäckte först nu att jag hade en del intressenter som inte skickat epost. Ni ska ha fått svar nu.

Jag har ett bud på 48000 kr och släpper spelet imorgon kväll om jag inte får ett högre innan dess.


Tags: